وبلاگ

توضیح وبلاگ من

فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :مطالعه تاثیر رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

تحقیقات علمی بر اساس هدف تحقیق به سه دسته تقسیم می شود:

    1. تحقیق بنیادی: که هدف آن تبیین روابط بین پدیده‌ها و افزودن به مجموعه دانش موجود در یک زمینه خاص است.
    1. تحقیق کاربردی: که در پی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است.
    1. تحقیق و توسعه: فرایندی است که به منظور تدوین و تشخیص مناسب بودن یک فرآورده آموزشی (روشها و برنامه‌های درسی) انجام می‌شود و هدف آن تدوین یا تهیه برنامه‌ها و امثال آن است، به طوری که ابتدا موقعیت نامعین خاصی مشخص شده و بر اساس یافته‌های پژوهشی، طرح یا برنامه ویژه آن تدوین و تولید می‌شود.

با توجه به این که هدف این پژوهش کاربردی و در یک زمینه خاص است، این پایان نامه از نظر نوع تحقیقات کاربردی می باشد.
ب) دسته بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده ها
تحقیقات علمی را بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز (طرح تحقیق) می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:
تحقیق توصیفی (غیر آزمایشی)
تحقیق آزمایشی
تحقیق توصیفی، شامل مجموعه روش هایی است که هدف آنها توصیف کردن شرایط با پدیده های مورد بررسی است. اجرای تحقیق توصیفی می تواند صرفا برای شناخت بیشتر شرایط موجود برای یاری دادن به فرایند تصمیم گیری باشد. تحقیقات توصیفی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

تحقیق پیمایشی[۸۸]: که برای بررسی توزیع ویژگیهای یک جامعه آماری به کار می‌رود.
تحقیق همبستگی[۸۹]: که در آن میان متغیرها براساس هدف تحقیق تحلیل می‌گردد.
اقدام پژوهی[۹۰]: که هدف آن توصیف شرایط یا پدیده‌های مربوط به نظام آموزشی می‌باشد.
بررسی موردی[۹۱]: در این تحقیق پژوهشگر به انتخاب یک «مورد» پرداخته و آن را از جنبه‌های بی‌شمار بررسی می‌کند.
تحقیق پس رویدادی[۹۲]: در این دسته تحقیقات پژوهشگر با توجه به متغیر وابسته، به بررسی علل احتمالی وقوع آن می‌پردازد.
تحقیقات آزمایشی نیز به منظور برقراری رابطه علت – معلولی میان دو یا چند متغیر از طرحهای آزمایشی استفاده می‌شوند. (سرمد، ۱۳۷۷)
روش تحقیق این پژوهش، از نظر ماهیت و اهداف از نوع تحقیق کاربردی است و از نظر جمع آوری اطلاعات و آزمون فرضیه ها، روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد.
۳-۳ قلمرو تحقیق
قلمرو تحقیق از لحاظ زمانی و موضوعی به شرح زیر است:
الف : قلمرو موضوعی :
در این تحقیق به بررسی مطالعه تاثیر رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع می پردازیم
ب- قلمرو زمانی
با توجه به اهداف تحقیق، دوره زمانی تحقیق ۱۳۹۳ تعیین شده است.
۳-۴ فرضیه ‏های تحقیق:
۱-رهبری استراتژیک اثرمعنی داری برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع دارد.
۲-آموزش وتوسعه نیروی انسانی اثری معنی دار برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع دارد.
۳-تامین وتخصیص منابع مالی اثری معنی دار برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع دارد.
که در این تحقیق بطور کلی به رابطه تاثیر رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع ، پرداخته شده است.
۳-۵نحوه جمع آوری اطلاعات
برای انجام تحقیق و نتیجه گیری صحیح از تحقیق، اطلاعات نقش بسزایی را ایفا می کند. اطلاعات مورد استفاده در این تحقیق به دو دسته قابل تقسیم می باشند. دسته اول؛ اطلاعات مرتبط با مبانی تئوریک و ادبیات تحقیق می باشند که با مطالعه مقالات و پایان نامه های ایرانی و خارجی موجود در اینترنت و نشریات داخلی و خارجی از طریق مطالعات کتابخانه ای فراهم گردید. دسته دوم؛ اطلاعات مربوط به داده های متغیرهای تحقیق می باشند، که بر مبنای نظریه های دریافت شده از کارشناسان توسط پرسشنامه بدست آمده است .
۳-۶ روش اقتصاد سنجی
اهداف اقتصاد سنجی را به طور کلی می توان دادن محتوای تجربی به روابط اقتصادی برای آزمودن نظریه های اقتصادی ، پیش بینی ، تصمیم گیری و ارزیابی پیشینی یک سیاستگذاری یا تصمیم دانست.
به کمک تکنیکهای اقتصادسنجی می توان ضرایب مجهول مدل ساخته شده را برآورد کرد و سپس (در صورت برقار بودن تعدادی فرض) به استنتاج آماری درباره انها پرداخت. مثلا اگر تئوری اقتصادی بیان می کند که رابطه متغیر وابسته و متغیر توضیح دهنده رابطه ای معکوس است ، انتظار داریم که ضریب این متغیر از لحاظ آماری معنادار(متفاوت از صفر) و منفی باشد. همچنین بعد از برآورد ضرایب می توانیم با قرار دادن مقادیر دلخواه متغیرهای توضیح دهنده ذر رابطه ، مقدار متغیر وابسته متناظر با آنها را پیش بینی کنیم. یک روش شناسی که عموما مورد استفاده قرار می گیرد در نمودار زیر نمایش داده شده است:
داده ها
پیشبینی و ارزیابی سیاستگذاری
برآورد و آزمون
مدل اقتصادسنجی
مدل نظری
نظریه
استنتاج آماری
انواع داده هایی که عموما برای تحلیل های تربی به کار برده می شوند، در یه گروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرند:
۱٫داده های سری زمانی
۲٫داده های مقطعی


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه با فرمت word : دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با بررسی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینطرح های پژوهشی انجام شده درباره تشخیص کور پارامترهای اسکرمبلرهای مبتنی بر LFSR، درداده‌های دیجیتالی- فایل ۲۹ – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم