وبلاگ

توضیح وبلاگ من

راهنمای نگارش پایان نامه در مورد پیش بینی رفتار ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

به دلیل کاستی­های موجود در مشخصه­های جمعیت شناختی و شخصیت، بازاریاب­ها همواره به دنبال اطلاعات مفیدتری در مورد مصرف­ کنندگان بودند تا با بهره گرفتن از این اطلاعات بتوانند استراتژی­ها و تاکتیک­های بازاریابی اثربخشی را به کار بگیرند. به همین جهت، مطالعه سبک زندگی توسعه یافت و در دهه ۱۹۷۰ با اقبال عمومی مواجه شد. با انجام این نوع تحقیقات شرکت­های تولیدی علاوه بر شناخت رفتار خرید مصرف­ کنندگان می­توانند استراتژی­ها و تاکتیک­های مورد نیاز را برای موفقیت در بازار اتخاذ کنند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف اصلی
پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس سبک زندگی با رویکرد روانشناسی و جامعه ­شناسی
۱-۴-۲-اهداف فرعی

    1. پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس فعالیت­ها.

۲- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس علایق.
۳- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف کننده براساس عقاید.
۴- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف کننده براساس مصرف کالاهای فرهنگی.
۵- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف کننده براساس اوقات فراغت.
۶- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف کننده براساس مدیریت بدن.
۷- پیش ­بینی رفتار خرید مصرف کننده براساس الگوی خرید.
۱-۵-سوالات پژوهش
۱-۵-۱- سؤال کلی:
تأثیر سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی بر رفتار خرید مصرف کننده چگونه است؟
۱-۵-۲- سؤالات جزئی:
۱- تأثیر فعالیت­های مصرف کننده بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۲- تأثیر عقاید مصرف کننده بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۳- تأثیر علایق مصرف کننده بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۴- تأثیر الگوی خرید بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۵- تأثیر اوقات فراغت مصرف کننده بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۶- تأثیر مصرف محصولات فرهنگی مصرف کننده بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۷- تأثیر مدیریت بدن بر رفتار خرید مصرف ­کننده چگونه است؟
۱-۶-فرضیه ‏های پژوهش
۱-۶-۱- فرضیه اصلی
سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی تأثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
۱-۶-۲- فرضیات فرعی

    1. فعالیت­های مصرف کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
    1. عقاید مصرف کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
    1. علایق مصرف کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
    1. الگوی خرید مصرف کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
    1. اوقات فراغت مصرف ­کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف کننده دارد.
    1. مصرف کالاهای فرهنگی تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.
    1. مدیریت بدن مصرف کننده تاثیر معناداری بر رفتار خرید مصرف ­کننده دارد.

۱-۷-قلمرو پژوهش
الف) قلمرو موضوعی: حوزۀ موضوعی پژوهش به طور عام، شامل روانشناسی و جامعه ­شناسی و مدیریت و به طور خاص در حوزه بازاریابی تفحص می­ کند و مفاهیم، سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه ­شناسی و رفتار خرید مصرف ­کننده می­باشد. ( عنوان این پژوهش پیش ­بینی رفتار خرید مصرف­ کنندگان براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی می­باشد)
ب)قلمرو مکانی: جمع­آوری داده ­های خام پرسشنامه پژوهش، رفتار خرید مصرف­ کنندگان در شهر ایلام می­باشد.
ج)قلمرو زمانی: بازه زمانی پژوهش از اوایل زمستان سال ۱۳۹۳ تا شهریور سال ۱۳۹۴ می­باشد.
۱-۸- کاربرد نتایج پژوهش
بازاریابان می­توانند با بهره گرفتن از سبک زندگی رفتار خرید مصرف­ کنندگان را پیش ­بینی کنند و از آن در بخش­بندی، استراتژی­ های بازاریابی و راهبردهای تبلیغات خود استفاده کنند. همچنین در برنامه­ ریزی­های شرکت­های تولیدکننده برای انجام فعالیت­های صحیح بازاریابی بر مبنای سبک زندگی مصرف ­کننده کمک می­ کند. و اطلاعات سبک زندگی، منجر به هدف­گیری دقیق شرکت­ها و سازمان­ها به سوی مشتریان و ترغیب آنان به وفادار شدن می­ کند. و اطلاعاتی را در مورد این که مصرف ­کننده­گان در مورد یک محصول چه فکری می­ کنند و آن را چگونه به خود ربط می­ دهند در اختیار محققین می­ گذارد که به واسطه­ای این اطلاعات ممکن است که محصولات تولید یا تغیر داده شوند و پیام­های خاصی خلق گردد و می­توان از آن برای گذاره­های منحصر بفرد فروش استفاده کرد. و کمک زیادی به سازمان­ها و شرکت­های دولتی و خصوصی و تولید­کنندگان، مدیران و بازاریابان که به صورت مستقل یا غیر مستقل از پوشاک استفاده می­ کنند، کاربرد دارد.
۱-۹- جنبه نو­آورانه(نوآور بودن) پژوهش


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی رابطه معنویت سازمانی با هویت سازمانی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود پروژه های پژوهشی در رابطه با بررسی مطالعاتی مقاومت ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم