وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد : دانلود پژوهش های پیشین در رابطه با بررسی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

آشنایی با مکانیزم اعتبار اسنادی

گروه یک: کمتر یا مساوی ۳

۰٫۳۵

۰٫۰۰۰

گروه دو: بیشتر از ۳

۰٫۶۵

در مجموع مشاهده می شود که تمامی فرضیات تحقیق مورد آزمون قرار می گیرند و می توان در مورد الگوی مفهومی تحقیق چنین اظهار کرد که پنج متغیر ابتدایی در سطح زیادی، باعث افزایش تمایل واردکنندگان به استفاده از اعتبارات اسنادی نمی شوند و تنها کسب آگاهی است که می تواند تمایل افراد را به استفاده از اعتبارت اسنادی بالا ببرد.
۴-۲-۱( استفاده از آزمونهای جایگزین
با مروری که بر روی پژوهش های دیگر انجام شد، اکثر آنها برای بررسی فرضیاتی که شبیه به تحقیق حاضر بوده اند، از آزمون t-student استفاده می کردند. این پژوهش برای آن که آشکار سازد که این آزمون برای تحلیل فرضیات مناسب نیست از آزمون t نیز استفاده کرده و با استدلال هایی که در زیر ارائه خواهد شد عدم تناسب این آزمون را نشان می دهد. برای آزمون t در متون اماری پیش فرضهایی بیان شده است که اذعان می دارند باید متغیر مورد بررسی از آزمون نرمال برخوردار باشد. برای آزمون نرمال از آزمونی به نام کلموگروف-اسمیرنوف استفاده می شود که با توجه به جدول ۴-۱۴ مشاهده می شود که اکثر متغیرها از توزیع نرمال پیروی نمی کنند(میزان اعتبار آزمون برای نرمال بودن از ۰۵/۰ کمتر است)

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول۴-۱۴ آزمون کلموگروف-اسمیرنوف برای فرضیات شش گانه

فرضیات

کاهش ریسک

افزایش توان خریدار با تسهیلات اعتباری بانک ها

حمایت قوانین بین الملل

حمایت بانک ها

پایین بودن هزینه ها

آشنایی با مکانیزم پرداخت

اعتبار آزمون

۰٫۰۳۵

۰٫۰۰۰

۰٫۰۰۱

۰٫۰۰۵

۰٫۰۰۸

۰٫۰۶۱

مشاهده می شود که آزمون کلموگروف-اسمیرنوف نیز فقط برای فرضیه ششم (آشنایی با مکانیزم پرداخت) بیشتر از ۰٫۰۵ است و بنابراین فقط فرضیه ششم از توزیع نرمال برخوردار است. از این رو برای پنج فرضیه ابتدایی نمی توان از آزمونt استفاده کرد.
آزمون T-test
باید توجه داشت که متغیرها از نوع رتبه ای هستند و آزمون دو جمله ای برای آنها صحیح است، با وجود اینکه شرایط آزمون T-test بر قرار نیست این آزمون جهت مقایسه نتایج در زیر ارائه می شود. شرایط آزمون t آن است که متغیر مورد بررسی دارای توزیع نرمال باشد و از نوع نسبتی باشد که هیچ کدام از این شرایط برای فرضیات پنج گانه ابتدایی تحقق نیافته است و فقط فرضیه ششم از توزیع نرمال پیروی می کند. هرچند که فرضیه ششم نیز از نوع نسبتی نیست و بنابراین باز هم، اجازه کاربرد آزمون t را به محقق نمی دهد.
جدول ۴-۱۵ آزمون T-test برای فرضیات شش گانه به جای آزمون دو جمله ای

فرضیات

کاهش ریسک

توان خریدار با بهره گرفتن از تسهیلات اعتباری بانک ها

حمایت قوانین بین الملل

حمایت بانک ها


فرم در حال بارگذاری ...

« مقاله های علمی- دانشگاهی | بخش سوم؛ کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی: – 1ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی با موضوع سنتز نانو ذرات سیلیکون ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم