وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه های انجام شده درباره بررسی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

خیر

۱۳۸

۳۵٫۴

بی‌پاسخ

۱

۰٫۳

نمودار ۲۶: نمودار درصد شناخت شهروندان از رشوه‌دهنده به شهرداری تهران
این نمودار نیز تصویر روشنی از مسأله‌ی ابتلای شهرداری به بیماری فساد نشان می‌دهد. به گونه‌ای که بیش از نیمی از پرسش‌شوندگان فردی را می‌شناسند که در طول سه سال اخیر با مراجعه به شهرداری تهران به دلیل هر کاری – نوع آن در پرسش‌نامه مشخص نشده است- رشوه پرداخته است که به نظر شرایط جالبی برای شهرداری را توصیف نمی‌کند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۳- بررسی آمار استنباطی:
در این نوع آمار که از اوایل قرن بیستم مطرح شده است، محقق تلاش می‌کند با بهره گرفتن از مقادیر نمونه، آماره‌ها را محاسبه کند و سپس به کمک تخمین و آزمون فرض آماری، آماره‌ها را به پارامترهای جامعه تعمیم دهد. به طور کلی در آمار، هر جا سخن از استنباط و استنتاج باشد، آن را آمار استنباطی می‌خوانند (آذر و مؤمنی، ۱۳۸۵، ص.۴۳).
۴-۳-۱- تجزیه و تحلیل ابعاد سلامت و فساد:
مدل سلامت جامع مشتمل بر دو بعد فساد اداری و سلامت اداری است. این مدل به منظور دادن نمره‌ای به سازمان مورد سنجش طراحی شده است که نمره، توصیفی از شرایط کنونی سازمان به لحاظ میزان ابتلا به فساد و یا برخورداری از سلامت اداری است. برای به دست آوردن نمره‌ی سلامت جامع ابتدا باید نمره‌ی مؤلفه‌های هر یک از ابعاد سلامت و فساد به دست آمده و سپس نمره‌ی سلامت جامع محاسبه گردد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. در ادامه نمره‌‌های هر یک از مؤلفه‌ها و ابعاد محاسبه و تجزیه و تحلیل خواهد شد.
البته پیش از هر چیز باید به بررسی نوع پراکندگی نمونه پرداخته شود. بر این اساس که فرضیه‌ی صفر محقق بر نرمال بودن جامعه‌ی مورد بررسی استوار است. این فرضیه از طریق آزمون آماری آزمون کولوموگراف-اسمیرنوف مورد بررسی قرار می‌گیرد. نتایج آزمون به دلیل کوچک بودن عدد معنی‌داری از میزان ۰٫۰۵ دال بر نرمال نبودن توزیع داده‌ها بود. از این رو محقق به منظور آزمون فرض‌های آماری از آزمون‌های ناپارامتریک کمک گرفته است.
۴-۳-۱-۱- محاسبه‌ی نمره‌ی مؤلفه‌های ابعاد فساد و سلامت:
از آن‌‌جا که هنوز وزن‌های مؤلفه‌های فساد مشخص نشده است و تعیین این وزن‌ها به سیاست‌های سازمان بستگی دارد یا ممکن است از روش‌های دیگری به دست آید، وزن کلیه‌ی بعد‌های سنجش ادراک و تجربه‌ی فساد، برابر ۱ محاسبه شده است.
با توجه به گسترده و طولانی بودن محاسبه‌ها و این مسأله که امکان انجام آن‌ها با دست وجود ندارد، نرم‌افزاری برای انجام آن طراحی شده و نتایجی که در نگاره‌ی ۳۴ ارائه می‌شود، با همین نرم‌افزار به دست آمده است.
شکل ۲: تصویر صفحه‌ی ورود اطلاعات پرسشنامه به نرم‌افزار ویژه‌ی سنجش سلامت و فساد اداری
شکل ۳: تصویر صفحه‌ی محاسبات خودکار Tij در نرم‌افزار ویژه‌ی سنجش سلامت و فساد اداری
شکل ۴: تصویر صفحه‌ی خروجی (نمرات متغیرهای سلامت یا فساد اداری) در نرم‌افزار ویژه‌ی سنجش سلامت و فساد اداری
در ادامه تصاویری از نرم‌افزار محاسبه‌ی نمره‌ی سلامت و فساد اداری را مشاهده خوهید نموود:
این نگاره، تصویری از کلیه‌ی سنجش صورت گرفته را نشان می‌دهد.
جدول ۳۴: نمره سلامت و فساد اداری و نمره‌ی سلامت جامع

بعد

گروه

نمره‌ی جداگانه تجربه و ادراک بدون وزن

نمره‌ی ترکیبی بدون وزن

نمره‌ی نهایی

نمره سلامت جامع

سلامت

شهروندان (تجربه)

۰٫۹۵۴

۰٫۹۵۲

۰٫۸۶۸


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع پایان نامه درباره :اثر تنش آبی، … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینراهنمای ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی درباره بررسی ارتباط اهرم عملیاتی و کفایت سرمایه با نوسانات … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم