وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع پایان نامه در مورد شناسایی سازه های مؤثر بر ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

میانگین=۶۸/۲۳

انحراف معیار =۵۴/۵

۳-۴ آمار استنباطی
۱-۳-۴ همبستگی بین ویژگی های فردی با سازه های تئوری رفتار برنامه ریزی شده
بر اساس نتایج مندرج در جدول۲۴-۴، می توان چنین بیان نمود که بین متغیر سن و سازه های های تئوری رفتار برنامه ریزی شده همبستگی مثبت و معنی داری وجود دارد. به این معنی که با افزایش سن، فرد مسئولیت و نیاز بیشتری برای کار و کسب درآمد احساس می کند، بنابراین وارد حرفه ای می شود و از آن جایی که حرفه ی کشاورزی نیاز به شرایط خاص و رده ی سنی خاصی ندارد با افزایش سن تمایل برای اشتغال در این حرفه بیشتر می شود. همچنین بین تعداد اعضای خانوار با تمام سازه های تئوری رفتار برنامه ریزی شده رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بدین معنی که هر چه تعداد اعضای خانوار شاغل در بخش کشاورزی بیشتر باشد فرد با دیدن موفقیت و کسب درآمد در این حرفه انگیزه و تمایل بیشتری برای اشتغال در این حرفه پیدا می کند. از طرف دیگر بین سابقه کشاورزی فرد و سابقه کشاورزی والدین نیز با تمام سازه های تئوری رفتار برنامه ریزی شده رابطه آماری مثبت و معنی داری وجود دارد. به عبارت دیگر، با افزایش تجربه ی فرد و همچنین سابقه کشاورزی والدین، تمایل جوانان برای اشتغال در حرفه ی کشاورزی افزایش می یابد. همچنین بین مساحت زمین زراعی خانواده نیز با هریک از سازه های تئوری رفتار برنامه ریزی شده همبستگی مثبت و معنی داری وجود دارد. بدین معنی که هر چه مساحت زمین زراعی خانواده افزایش پیدا کند تمایل جوانان برای اشتغال در این حرفه نیز افزایش می یابد. یعنی با افزایش میزان زمین، امکان برای کشاورزی فرد وجود دارد یا درآمد کشاورزی حاصل از آن زمین برای وی ملموس تر است لذا تمایل بیشتری برای ماندن در شغل کشاورزی دارد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول۲۴-۴ همبستگی بین ویژگی های فردی با سازه های تئوری رفتار برنامه ریزی شده

ویژگی های فردی

تمایل

نگرش

هنجار ذهنی

کنترل رفتاری

هنجار اخلاقی

هویت

هنجار توصیفی

سن

** ۲۴/۰

** ۲۷/۰

** ۱۲/۰

** ۲۱/۰

** ۱۷/۰

** ۲۳/۰

*۱۴/۰

تعداد اعضای خانوار

** ۲۱/۰

** ۲۱/۰

** ۲۳/۰

** ۱۹/۰

** ۲۸/۰

** ۳۲/۰

** ۳۸/۰

سابقه کشاورزی

** ۴۵/۰

** ۳۲/۰

**۳۴/۰

** ۴۷/۰

** ۴۱/۰


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل ها در مورد آینده نگاری ترافیک کانتینری بنادرجنوبی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینبررسی ارتباط بین فرسودگی شغلی و طلاق عاطفی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم