وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود منابع تحقیقاتی : دانلود مقالات و پایان نامه ها با … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

حداقل بهره وام بانکی

۷/۱۴ درصد

۳۰ درصد

۴ درصد

بهره قرض:
نرخ بهره قرض از اشخاص که صاحبان اجرای طرحها بعلت مکفی نبودن تسهیلات بانکی و هزینه های بالای جنبی و پیش بینی نشده و شرایط سخت اخذ وام از بانکها و غیره مجبور به دریافت از منابع غیر بانکی و اعتباری غیررسمی یعنی اشخاص و بازار آزاد می شوند، رقم بالایی بوده و تهدید جدی برای رکود طرحها و سرمایه گذاری می باشد. جدول زیر نشان می‎دهد میانگین بهره قرض از اشخاص نزدیک به دو برابر نرخ بهره وام بانکی است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول شماره ۱۱-نرخ بهره قرض از اشخاص

میانگین نرخ بهره قرض از اشخاص

حداکثر نرخ بهره قرض از اشخاص

حداقل نرخ بهره قرض از اشخاص

۶/۲۳ درصد

۲۵ درصد

۲۰ درصد

بازپرداخت وام:
بازپرداخت بدهی بانک توسط صاحبان طرحها براساس بررسی نمونه های مورد پژوهش طبق جدول زیر رقم بسیار ناچیزی می باشد که میانگین بازپرداخت بدهی های بانک صرفاً حدود ۱۱ درصد میانگین تسهیلات پرداخت شده به سرمایه گذاران می باشد که گویای مشکل بازپرداخت وامهای بانکی از طرف مجریان طرحها علارغم سخت گیریهای شدید بانکها نسبت به تضمین بازپرداخت وامها از قبیل اخذ وثیقه ملکی و ضامن معتبر و غیره می باشد. بعبارت دیگر تسهیلات اعطای بانکها به مجریان طرحها کمتر در راستای موفقیت طرحها به نحوی که قادر به بازپرداخت طلب بانکها باشد، بوده است.
جدول شماره ۱۲ وضعیت بازپرداخت وام بانکی

۶۰ درصدکل سرمایه گذاری ها

میانگین اخذ وام از بانکها جهت سرمایه گذاری

۴۵درصدباز پرداخت شده

میانگین بازپرداخت بدهی سرمایه گذاری به بانکها

زمان اجرای طرح:
زمان اجرای طرحها براساس نمونه هایی که مورد بررسی قرار گرفته است بسیار قابل توجه می باشد. بطوریکه زمانی که عملاً برای اجرای طرحها تا مرحله بهره برداری صرف شده است. بیش از ۵/۲ برابر زمانی است که قابل اجرای طرح، توسط صاحبان اجرای پیش بینی شده است و نشانگر مسیر طولانی اجرای طرحها به دلایل بوروکراسیهای زمان بر و هزینه بر در اخذ مجوزها و تسهیلات و غیره می باشد و زمان بر بودن اجرای طرحها باعث فدا شدن و حتی نابودی طرحها در مسیر پرشتات و هلاک کننده تورم می شود عملاً هزینه های سرمایه گذاری را بالا می برد.
جدول شماره ۱۳ زمان اجرای طرحها

میانگین


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل ها در مورد حمایت حقوقی و قضائی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم