وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با بررسی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۹۵۲٫

چارچوب مفهومی تحقیق
چارچوب مفهومی می تواند بخش مهمی از یک دیدگاه نظری باشد که می کوشد پدیده ها را بر حسب آرایشی از مفاهیم مرتبط، یا یک طرح مفهومی نمایش دهد و این زمانی است که ما در تحقیق به دنبال چه چیزی یک پدیده هستیم لذا در این تحقیق، با عنایت به نظرات دانشمندانی همچون باتمن و اورگان(۱۹۸۳)، اسمیت، ارگان و نیر(۱۹۸۳)، پودساکوف، مکنزی و مورمن(۱۹۹۰)، ویلیامز و اندرسون(۱۹۹۱)، موتوویدلو و وان اسکوتر(۱۹۹۴)، وان دیام گراهام و دیانسچ(۱۹۹۴)، مورمن و بلکی(۱۹۹۵)، وان اسکوتر و موتوویدلو(۱۹۹۶)، فارح ارلی(۱۹۹۷) و وان دیان و لیپن(۱۹۹۸) و نیز تحقیق صالح نیا و توکلی در دانشگاه اصفهان برای متناسب سازی با فرهنگ ایرانی (یعقوبی و همکاران، ۱۳۸۹)،

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

ابعاد این چارچوب مفهومی{ متغیر های وابسته و مستقل و نیز شاخص های رهبری تحول آفرین (ویژگیهای آرمانی، رفتارهای آرمانی، انگیزش الهام بخش، ترغیب ذهنی و ملاحظات فردی)} به شرح زیر مشخص می شود:
متغیر مستقل متغیر وابسته
ویژگیهای آرمانی
رهبری تحول آفرین
رفتار شهروندی
رفتارهای آرمانی
انگیزه الهام بخش
ترغیب ذهنی
ملاحظات فردی
(شکل ۱ : مدل مفهومی)
۵-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها :
تجزیه و تحلیل داده ها فرایندی چند مرحله ای است که طی آن داده های بدست آمده از طریق ابزارهای جمع آوری در نمونه(مستخرج از نمونه آماری) خلاصه، کدبندی، دسته بندی و… و در نهایت پردازش می شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیلها و ارتباط ها بین داده ها به منظور آزمون فرضیه ها فراهم آید. در این فرایند، داده ها هم از لحاظ مفهومی و هم از لحاظ تجربی پالایش می شوند و فنون گوناگون آماری نقش بسزایی در استنتاج ها و تعمیم- ها به عهده دارند؛ فرایند تجزیه و تحلیل با توجه به نوع تحقیق، مساله، تحقیق، ماهیت فرضیه ها ابزار بکار رفته برای جمع آوری اطلاعات و.. . متفاوت می‏باشند(خاکی، ۱۳۷۸). برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش های آماری توصیفی مثل فراوانی، درصد، میانگین، انحراف معیار و آزمونهای آمار استنباطی مثل؛ آزمون KMO برای کفایت نمونه گیری، آزمون تی برای بررسی وضعیت مطلوب هر متغیر تحقیق ،آزمون همبستگی جهت شناسایی رابطه و آزمون رگرسیون جهت تعیین میزان تاثیر متغیرمستقل بر وابسته، استفاده شد. کلیه محاسبات عنوان شده ازطریق نرم افزار(SPSS) مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت.
۱-۴ مقدمه
دراین تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است. ابتدا اطلاعات حاصل از پرسشنامه ها استخراج و سپس کلیه داده ها با بهره گرفتن از رایانه و از طریق نرم افزار آماری spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با عنایت به عنوان این تحقیق؛ “مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر شاخصهای رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی در شهرداری منطقه ۸ تهران”، داده های تحقیق در قالب سوالات پرسشنامه های رهبری تحول آفرین و رفتار شهروندی سازمانی بدست آمد و مورد تحلیل قرار می گیرد.
۲-۴ تحلیل توصیفی متغیرهای جمعیت شناسی
در تحلیل داده های جمعیت شناختی از تکنیک های آمار توصیفی مانند، جدول فراوانی و نمودار استفاده شده که نتایج حاصله به شرح زیر است:
جنسیت
بررسی ها نشان می دهد که ۷۰ درصد پاسخ دهندگان به پرسشنامه ها مرد و نزدیک به ۲۲ درصد زن و ۸٫۳ درصد نیز جنسیت خود را مشخص ننموده اند. جدول شماره ۱-۴ و نمودار۱-۴ پراکندگی افراد نمونه را بر حسب جنسیت نشان می دهد:
جدول شماره ۱-۴ توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه از لحاظ جنسیت

جنسیت

فراوانی

درصد

مرد

۱۱۰

۷۰٫۱

زن

۳۴

۲۱٫۷

نامشخص

۱۳

۸٫۳

مجموع

۱۵۷

۱۰۰٫۰


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع مورد نیاز برای پایان نامه : نگارش پایان نامه در مورد استقلال و حصر سند رسمی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود منابع دانشگاهی : تحقیقات انجام شده در رابطه با شناسایی شاخص های اعتبار ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم