وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پژوهش های انجام شده با موضوع تاثیر ۶ هفته تمرینات ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۹

ولی عصر(عج)دره شهر

۹

۸- یافته ها حاکی از آن است که میانگین کارایی فنی کل و مقیاس در بیمارستانهای مورد مطالعه استان ایلام روند مشخص نداشته و مدام دستخوش تغییرات شده است. ولی بیشترین میزان کارایی فنی کل و مقیاس در مدت مطالعه مربوط به سالهای ۸۸، ۸۹ و ۹۰ با بهره گرفتن از سناریوی ب ، خروجی محور بوده است. در اکثرسالهای مورد مطالعه ۴۰% بیمارستانهای مورد مطالعه از لحاظ فنی ومقیاس کارا بوده در حالی که در ۶۰% بقیه مراکز میزانی از ناکارایی فنی و مقیاس در آنها مشهود است. میانگین کارایی( فنی کل و مقیاس ) در کل دوره ها بررسی و با استفاده ازسناریوهای مختلف برای مراکز مذکور به ترتیب۹۰% و ۸۷% بوده است. بنابراین متوسط کارایی فنی کل ومقیاس برای مرکز درمانی شماره ۲ به ترتیب ۸۸% و ۹۵% ، برای مرکز درمانی شماره ۳ به ترتیب ۶۹% و ۴۵% ، مرکز درمانی شماره ۴ به ترتیب ۹۷%و۹۸% ، مرکز درمانی شماره ۵ به ترتیب ۹۰% و ۸۵% ، مرکز درمان شماره ۶ به ترتیب ۹۲% و ۹۱% ، مرکز درمانی شماره ۸ ، ۸۹%و ۹۴% برآورد شد. موارد مذکور برای مراکز درمانی شماره ۱و۷و۹ برابر با یک(۱) بوده و همچنین در بیمارستانهای غیر کارا، ناکارایی فنی بیشتر از ناکارایی مقیاس بوده است. (نتایج در قالب جدول صفحه بعد آورده شده است).

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۵-۸ :نمایش نتایج تخمین میزان کارایی فنی ومقیاس درمراکزدرمانی موردمطالعه

سال

مرکز درمانی۱

مرکز درمانی۲

مرکز درمانی۳

مرکز درمانی۴

مرکز درمانی۵

مرکز درمانی۶

مرکز درمانی۷

مرکز درمانی۸

مرکز درمانی۹

میانگین در هر سال

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

فنی

مقیاس

میانگین هر مرکز در سال۸۸،۸۹ و۹۰ سناریوی الف ورودی محور

۱

۱

۷۷/.

۹۶/.


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره بررسی نقش دفتر ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپژوهش های انجام شده در مورد پاسخ های مورفولوژیک و ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم