وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد : طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع : تبیین-رفتار-مصرف-کنندگان-حقوقی-در-حوزه-ی-خدمات-نوین-بانکی-براساس-مدل-پذیرش-فناوری- فایل ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۰٫۱۲

اعتماد

۲٫۲۹

۲۰۰

۰٫۰۲

۰٫۱۵

۰٫۲۱

۰٫۲۹

قصد رفتاری

۴٫۴۵

۲۰۰

۰

۰٫۳۲

۰٫۱۸

۰٫۴۷

همانطور که در جدولمشاهده می­ شود مقدار ضریب معناداری (Sig) برای متغییرهای عملکرد مورد انتظار، تلاش مورد انتظار و قصدرفتاری، برابر صفر است، مقدار ضریب معناداری برای این متغیرها، از مقدار = ۰٫۰۵ α کوچکتر است، لذا برای این متغییرها فرض صفر مبنی بر اینکه مقدار میانگین متغیر برابر با ۳ است، تأیید نمی­گردد. همچنین با توجه به ضریب معناداری اعتماد در مورد این متغییر نیز فرض صفرتایید نمی­گردد. از طرفی دو عدد نشان داده شده در ستون مربوط به فاصله اطمینان ۹۵ درصدی (حد بالا و پایین) متغییرهای ذکرشده حاکی از آن است که این مقادیر (همگی مثبت) است. مثبت بودن حد پایین و بالای این فاصله، که برای متغییرهای عملکرد و تلاش مورد انتظار و قصد رفتاری و اعتماد بیانگر این نکته است که میانگین همه متغیرها بیشتر از عدد ۳ است. لیکن برای متغییرهای تاثیرات اجتماعی و تسهیل شرایط با توجه به ضریب معناداری فرض صفر تایید می­گردد .
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

با توجه به آماره t به دست آمده برای همه متغیرها، متغیر عملکرد مورد انتظار دارای بهترین وضعیت بوده، پس از آن به ترتیب متغیرهای تلاش مورد انتظار، قصد رفتاری، اعتماد به سیستم بانکداری اینترنتی در وضعیت مناسبی قرار دارند لیکن نگرش پاسخ دهندگان نسبت به تسهیل شرایط و تاثیرات اجتماعی وضعیت مناسبی ندارد.
مقایسه نگرش پاسخ دهندگان نسبت به متغییرهای اصلی برحسب جنسیت
برای ارزیابی تاثیر جنسیت بر نگرش مشتریان حقوقی نسبت به متغییرهای اصلی مدل مفهومی از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بهره برده شده است. بدین مفهوم که آیا بین نگرش مردان و زنان نسبت به متغییرهای عملکرد مورد انتظار، تلاش مورد انتظار، تاثیرات اجتماعی، تسهیل شرایط، اعتماد و قصد استفاده تفاوتی وجود دارد؟ بدین منظور آزمون مقایسه میانگین متغییرهای اصلی بین دو گروه مردان و زنان انجام شده که نتایج آن در جدولذکر می­گردد:
H0: ۱ = ۲
H1: ۱۲
جدول ۴۰ نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق

متغیر

میانگین

اختلاف
میانگین

آماره t

ضریب
معناداری

درجه اطمینان ۹۵%

مرد

زن

حد پایین

حد بالا


فرم در حال بارگذاری ...

« پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :مدلسازی و بررسی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمنابع تحقیقاتی برای نگارش پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم