وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد : دانلود مطالب پژوهشی درباره تمایز بین بازده مثبت و منفی در … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

دهد قدرت تشریح الگوی بازار تحت روش دادوستد برای سهام کم گردش و متوسط که مجموعاً یشتر سهام را تشکیل می دهد بالاتر است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱۳۹۲

باغومیانو شعبانی

سود حسابداری و تغییرات آن با بازده عادی

مدل رگرسیونی

سود حسابداری برای استفاده کنندگان دارای ارتباط ارزشی است

۱۳۹۳

رضازاده

بازده غیر عادی سهام

الگوی تصادفی و الگوی پیش بینی سود

سرمایه گذاران کوچک در جهت سودهای غیر منتظره مبتنی بر الگوی گام تصادفی و سرمایه گذاران بزرگ در جهت سودهای غیر منتظره مبتنی بر الگوی پیش بینی معامله می کند.

۱۳۹۳

بیات

بازده غیرعادی سهام و محتوای اطلاعاتی جریان نقدی

رگرسیون

صورت جریان وجوه نقد می تواند اطلاعات مهمی درخصوص مقادیر، دلایل و فواصل زمانی میان سود و دریافت و پرداخت وجه نقد فراهم آورد.

۱۳۹۳

حسن زاده

بازده غیر عادی

تجزبه و تحلیل رگرسیون وتحلیل واریانس یک طرفه

تنها نوع صنعت بر بازده غیر عادی کوتاه مدت تاثیر گذاشته است.

۱۳۹۳

قائمی و کیانی

بازده سهام و تغییرات نامنتظره سود

رگرسیون

وجود رابطه مثبت و معنادار بین بازده فصلی سهام و اخبار سود است

۲-۱۲- الگوی مفهومی تحقیق
برای انجام تحقیق زیر از الگو یا الگوریتم مفهومی زیر مبتی بر تحقیق انجام شده توسط پارک، لی وسانگ(۲۰۱۴) به عنوان پیشینه تحقیقات مرتبط استفاده شده است:
الف) تعیین معیار تمایز بازده غیر منتظره:
در این مرحله با تکیه بر تحقیق فوق الذکر از منفی و مثبت بودن و به تعبیری علامت میزان بازده منتظره استفاده شده است. در تحقیق پارک، لی و سانگ از متغیرهای مصنوعی صفر ویک در رابطه ریاضی برآوردی استفاده شده است، در حالی کد تحقیق حاضر، نوع بازده غیر منتظره بنا بر ماهیت متغیری کیفی تلقی و از تحلیل چند سطحی در راستای ارزیابی تاثیر آن بر متغیر وابسته استفاده شده است. به این ترتیب که در یک سطح صرف نظر از نوع بازده رابطه بین میزان بازده منتظره و متغیر وابسته مورد مطالعه قرار گرفته و در سطح دوم شرکت ها بر مبنای نوع بازده تفکیک شده و در هر دسته به صورت جداگانه رابطه مورد نظر بررسی شده است.
ب) اندازه گیری متغیرهای وابسته و مستقل:
در این تحقیق بر مبنای موضوع تحقیق متغیر بازده غیر منتظره سهام به عنوان متغیر مستقل اصلی و حجم مبادلات سهام به عنوان متغیر وابسته تلقی گردید. به تبع غالب تحقیقات فوق از متغیرهای اندازه بر حسب لگاریتم ارزش شرکت و بتای ریسک شرکت طی دوره، به عنوان دیگر مستقل استفاده شده است. شایان ذکر است در تحقیقات مشابه از این متغیرها به عنوان متغیرهای کنترلی یاد کرده اند، در حالی هیچ گونه کنترلی توسط محقق بر آن ها اعمال نگردیده و همانند متغیر مستقل اصلی در معادله آورده شده اند. متغیر وابسته یا بازده سهام در این تحقیق بر مبنای تحقیق پارک، لی و سانگ (۲۰۱۴) از تفاوت بین سود واقعی هر سهم و سود پیش بینی شده به عنوان بازده غیر منتظره استفاده شده است.
د) تعیین رابطه بین متغیرها:
در این تحقیق با بهره گرفتن از رگرسیون خطی مرکب به روش تحلیل داده های تابلویی یا Data Panel مبتنی بر تحقیقات مشابه انجام شده در تعیین رابطه بین بازده و شاخص های حسابداری از جمله تحقیقات فوق الذکر استفاده شده و بر مبنای این روش رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته برآورد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
فصل سوم:
روش تحقیق


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود فایل ها در مورد بررسی روابط اجتماعی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمنابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پایان نامه بررسی نظام حقوقی بین المللی حاکم … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم