وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سایت دانلود پایان نامه : منابع کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل تأثیرگذار در ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

گفتگو با مشتریان از طریق برنامه ­های کاربردی شبکه ­های اجتماعی از قبیل فیس بوک، تویتر، تانگو، لاین و … جهت افزایش اطلاعات شرکت از نیازهای مشتری.
– برگزاری کنفرانس آنلاین با مشتریان از طریق برنامه ­های کاربردی آدوب کانکت، گوتو میتینگ و یوگما[۵۵].
– ایجاد انجمن ها و گروه ­های دوستی با مشتریان از طریق برنامه ­های کاربردی نظیر فیس بوک و ایدل فورس[۵۶] لاین، واتس اپ، تلگرام و … .
پیشنهاد برای فرضیه دوم:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

– فراهم کردن امکان دسترسی کارکنان به شبکه اینترنت و شبکه های اجتماعی و استفاده از پایگاه داده.
– فراهم‎آوردن فرصت خلق و اشتراک دانش در محیط کاری برای کارکنان و حمایت از تسهیم دانش از طریق شبکه های اجتماعی.
– اختصاص دادن پاداش به کارکنان برای مشارکت و تسهیم دانش مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی.
– ارتباط تعاملی با مراکز پژوهشی و دانشگاه‎ها و مشاوران به‎منظور تحلیل اطلاعات بازار و مشتریان در عصر شبکه های اجتماعی.
– افزایش اطلاع رسانی در شرکت از آخرین پیشرفت های تکنولوژی از طریق سمینارها و میزگردها.
پیشنهاد برای فرضیه سوم:
– سرمایه گذاری های بیشتر در بخش تحقیق و توسعه(R&D) برای ارتقای سطح تحقیقات بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی.
– استقرار شبکه های داخلی در شرکت و ایجاد گروه های دوستی با کارکنان و مشتریان.
– اجرای فن مدیریت ظرفیت یعنی ایجاد یک تعادل در هزینه استقرار فناوری اطلاعات (صرفه اقتصادی) با منافع حال از آن (رضایت مشتری) از طریق پایش و ارزیابی عملکرد سیستم در طول دوره.
– افزایش ظرفیت های زیرساخت فن آوری از طریق برون سپاری یعنی استفاده از متخصصان حرفه ای در شرکت بدون استخدام آنها به منظور ارتقای سطح فناوری اطلاعات جهت کسب اطلاعات مربوط به مشتری و محصول.
پیشنهاد برای فرضیه چهارم:
– ایجاد پروفایل در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و … و افزایش فعالیت­های بازاریابی در شبکه های اجتماعی.
پیشنهاد برای فرضیه پنجم:
– ایجاد یک پروفایل برای مشتریان به منظور فراهم کردن امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری در شبکه های اجتماعی.
– ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در شبکه های اجتماعی.
– ایجاد یک پایگاه داده مخصوص و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان در شبکه های اجتماعی.
– مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر از طریق شبکه های اجتماعی.
۵-۴ پیشنهادهایی برای پژوهش­های آتی
۱- بررسی تأثیر قابلیت های شبکه های اجتماعی بر قابلیت های بازاریابی پویا.
۲- بررسی تأثیر قابلیت های شبکه های اجتماعی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پویا.
۳- بررسی تأثیر قابلیت های شبکه اجتماعی در بهبود استراتژی های بازاریابی.
۵-۵ موانع پژوهش
در این پژوهش به محدودیت برخورد نکردیم اما موانعی به شرح زیر داشتیم:
– زمان بر بودن طی شدن مراحل اداری دریافت مجوز جهت بخش پرسشنامه بین کارکنان.
– محدودیت ذاتی پرسشنامه که ممکن است دستیابی به نتایج واقعی را با خلل و تعمیم نتایج را با تردید مواجه کند.
– برخی از پیشنهادات اجرای به دلیل ارزش­های حاکم بر جامعه قابل اجرا نخواهند بود.
فارسی:
– زالی محمدرضا, شات توماس, کردنائیج اسداله, نجفیان مینا(۱۳۹۱). تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب و کار: اثر تعدیل کنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه. پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی): تابستان, دوره ۱۶، شماره ۲ (پیاپی ۷۵) : از صفحه ۹۱ تا صفحه ۱۱۱.
– رضایی، مسعود،. فاضلی، علی(۱۳۸۹). تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی. پژوهش های علوم انسانی. دوره ۱۸. شماره ۲۳. ص ۱-۱۴.
– حبیبی. محمد حسین، سعیدا اردکانی.سعید، زارعیان. محمد (۱۳۸۹)، بررسی نقش شبکه های اجتماعی در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی .
– صفاعی، نظر، شهرکی، علیرضا و لکزایی، محمود (۱۳۸۹)، شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار در فرایند پیاده سازی شبکه های اجتماعی، فصلنامه علمی –پژوهشی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد واحد سنندج، سال ۵، شماره ۱۱. ۱۰۰-۹۱.
– محمدی، علیرضا، حنفی زاده، پیام و رضایی، مهرداد. (۱۳۸۹). تجارت الکترونیکی از طریق شبکه های اجتماعی، تعاریف، موانع و راهکارها (چاپ سوم، ویرایش دوم). تهران: انتشارات ترمه.
– عباسی، جواد (۱۳۹۲). بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان کلیدی بانک. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
– کمالیان امین رضا,امینی لاری منصور,معزی حامد (۱۳۹۰). بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس). عنوان نشریه: مدیریت فردا : پاییز و زمستان، دوره ۸ ، شماره ۲۲ ; از صفحه ۲۵ تا صفحه ۳۲ .
– شفیعی زهرا,سعیدنیا حمیدرضا,نوری زاده قصری عطیه (۱۳۹۰). عوامل مشتری گرایی و مدیریت روابط مشتری و توانمندی برقراری ارتباط. نشریه: مدیریت کسب و کار: بهار, دوره ۲ , شماره ۹ , از صفحه ۱۱ تا صفحه ۲۴.
– سالارزهی حبیب اله,امیری یاسر (۱۳۹۲). بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه. نشریه: پژوهش های مدیریت عمومی: تابستان, دوره ۴ , شماره ۱۲ , از صفحه ۱۳۱ تا صفحه ۱۴۴.
– اخوان پیمان,دهقان بنادکی مجید,فرجام هادی (۱۳۹۲). طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق). بهبود مدیریت : تابستان, دوره ۵ , شماره ۱ (پیاپی ۱۲) ; از صفحه ۱۲۱ تا صفحه ۱۳۶ .
– خیری بهرام,نائیجی محمدجواد (۱۳۸۹). نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری از طریق شبکه های اجتماعی در موفقیت های درونی و بیرونی سازمان. نشریه: مدیریت کسب و کار: تابستان ۱۳۸۸ , دوره ۱ , شماره ۲ , از صفحه ۸۵ تا صفحه ۱۰۹.
لاتین:
– Andzulis, J. M., Panagopoulos, N. G., & Rapp, A. (2012). A review of social media and implications for the sales process. Journal of Personal Selling and Sales Management, 32(3), 305–۳۱۶.
– Berthon, P. R., Pitt, L. F., Plangger, K., & Shapiro, D. (2012). Marketing meets Web 2.0, social media, and creative consumers: Implications for international marketing strategy. Business Horizons, 55(3), 261–۲۷۱.
– Gayatri Swamynathan, Christo Wilson, Bryce Boe, Kevin Almeroth, and Ben Y. Zhao;(2008)” Do Social Networks Improve e-Commerce? A Study on Social Marketplaces”, , CA 93106, August 18, 2008, Seattle, Washington, USA. Copyright 2008 ACM 978-1-60558-182
– T. Andrew Yang, Dan J. Kim, and Vishal Dhalwani;(2010).” Social Networking as a New Trend in e-Marketing” Houston, Texas, USA
– Jennifer Wortman;” Viral Marketing and the Diffusion of Trends on Social Networks Technical Report MS-CIS-08-19, May 15, 2008, Pennsylvania
– Pedro Domingos(2009),” Mining Social Networks for Viral Marketing” Department of Computer Science and Engineering, University of Washington.


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود پایان نامه در رابطه با : بررسی نقش سازمان … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم