وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع کارشناسی ارشد در مورد اثربخشی آموزش فراشناخت وذهن … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

جلسه سوم : بهزیستی اجتماعی
فعالیت­های اجتماعی که تابه حال داشته­اید ذکر کنید . چرا این فعالیت­های را انتخاب کرده اید .
اثرات این فعالیت­ها بر زندگی شخصی شما و دیگران چه بوده است . تاکنون در کدام انجمن یا گروه ­های اجتماعی فعال بوده­اید؟ اثرات این فعالیت­هاچگونه بوده است؟
چه فعالیت­های دیگری می­توانستید جایگزین آنها کنید؟ آیا جامعه در مسیر درست از استعدادهای افراد استفاده می­ کند؟ ما چه مسولیتی برای بهبود جهان اجتماعی وانسانی برای نسل­های آینده داریم؟

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جلسه چهارم : رفتار شهروندی سازمانی
مدرس مقدماتی در مورد مولفه­ها رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نطریه پودساکف و همکاران مطرح می کند و سپس فرم­هایی که سوالات زیر را دارند به گروه­ ها ارائه می­ شود تا به بحث و تبادل نظر پرداخته و یادداشت نمایند. در آخر نیز نظرات گروه­ ها جمع بندی شده و مورد بحث قرار می­گیرد.
رفتارهای مثبت در محیط کارشما کدامند­؟ چه اثراتی دارند؟ برای افزایش آن چه باید کرد؟ درشرایط سخت کاری چه واکنشی مناسب خواهد بود؟
جلسه پنجم: بازنگری و بحث گروهی در مورد موضوعات کاری
گروه­ ها به سوالات زیر پاسخ داده و بحث می­ کنند.
برای دفاع از محیط­کاری چه تلاش­هایی باید صورت گیرد؟ چه تغییراتی می ­تواند کارایی سازمان را بالا ببرد؟ چه تلاش­هایی برای بهبود شرایط خدمت رسانی انجام داده­اید؟ اثر فعالیت­های داوطلبانه در محیط کار شما چیست؟
جلسه ششم : نگرش‌های زیست محیطی
مدرس مقدماتی در مورد انواع نگرش‌های زیست محیطی و اثرات آن بر محیط زیست باتوجه به نظریه تامپسون وبرتون مطرح می­ کند و سپس با ذکر مثال­هایی از محیط زندگی و اهمیت حفظ آن ارائه می­دهد.
درنهایت فرم­های سوالات در بین گروه­ ها توزیع شده و پس از تبادل نظر و جواب دادن جمع آوری شده مورد ارزیابی قرار می­گیرد.
ارتباط میان محیط زیست و انسان چگونه است ؟ چگونه رفتار انسان محیط را تحت تاثیر قرار می­دهد؟ نقش اعتقادات و باورهای افراد در محیط زیست چگونه است؟
جلسه هفتم: بحث گروهی در مورد موضوعات زیست محیطی
مدرس نگرش افراد را در موضوعات زیر بررسی می­ کند و در نهایت نظر آنها را جمع بندی می­ کند.
تولید کمتر زباله و باز یافت مواد ، راه­کارهای استفاده کمتر از انرژی ، استفاده درست از ماشین شخصی و تنظیم به موقع موتور و لاستیک آن، حفظ زیباشناختی محیط طبیعی اطراف .
چه مشکلات زیست محیطی اطراف ما وجود دارد. این مساله چگونه کیفیت آینده زندگی من و دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ما چه نوع سبک زندگی و محیط زیست می­خواهیم؟ من در­باره این مساله چه موضعی گرفته­ام؟ مدرسه و آموزگاران در راستای ارتقاء ارزشها و نگرش‌های زیست محیطی چه کارهایی می­توانند انجام دهند؟
جلسه هشتم:خاتمه
ارائه توضیحات کلی درباره رفتارهای مثبت اجتماعی و نظر خواهی
ارائه خلاصه­ای از مباحث گذشته و جمع بندی
اجرای پس آزمون و خاتمه.
پیوست۳
نمونه فرم­های فعالیت کلاسی
شماره گروه (……..)

سوالات

جواب

۱- رفتارهای مثبت درمحیط کارشما کدامند؟چرا؟

۲- برای افزایش آن چه باید کرد؟

۳- چه تغییراتی می تواند کارایی سازمان را بالا ببرد؟

۴- فعالیت­های داوطلبانه در محیط کار شما چیست ؟

۵- آموزگار چگونه فعالیت­های اجتماعی مثبت را در دانش اموزان می ­تواند ایجاد کند؟


فرم در حال بارگذاری ...

« مطالب پژوهشی درباره بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود فایل های پایان نامه در مورد بررسی نظری و آزمایشگاهی یک خشک کن پیوسته جدید برای محصولات … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم