وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع دانشگاهی و تحقیقاتی برای نگارش مقاله : بررسی تأثیر احساسات بر رفتار ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

Kol

Sum of Squares

df

Mean Square

F

Sig.

Between Groups

۹٫۹۶۹

۸

۱٫۲۴۶

۱٫۷۳۸

.۰۴۸

Within Groups

۱۵٫۰۵۵

۲۱

.۷۱۷

Total

۲۵٫۰۲۴

۱۱۵

مقدار آمار sig=0 بیانگر فرضیه صفر مبنی بر یکسان بودن نقش احساسات بر رفتار مشتریان آنلاین می‌باشد در این آزمون با توجه به اینکه مقدار آماره sig=0.048 می‌باشد فرضیه صفر رد می‌گردد و فرضیه مقابل آن پذیرفته می‌شود.
۴-۸ خلاصه فصل
در این فصل از تحقیق ابتدا توسط آزمون‌های توصیفی به بررسی وضعیت متغیر‌های دموگرافیک (وضعیت سن، جنس و تحصیلات) جامعه موردبررسی پرداختیم. در مرحله دوم به منظور بررسی فرضیات تحقیق از آزمون رگرسیون (ضریب همبستگی) استفاده گردید که در غالب موارد رابطه بین ابعاد تأثیر احساسات بر خرید مشتریان آنلاین تایید گردید. در نهایت به بررسی وضعیت شاخص­ های تحقیق از طریق آزمون میانگین چند جامعه پرداختیم.
فصل پنجم
نتیجه ­گیری
۵-۱ مقدمه
نتیجه‌گیری محصول نهایی یک پژوهش علمی به شمار می‌رود که در آن پژوهشگر با تکیه بر آزمون فرضیات، یافته‌ها و پیشنهادهای احتمالی را بیان می‌کند. درواقع پژوهشگر پس از آنکه مسئله پژوهش را برای خود روشن کرد، پاسخی را به‌عنوان فرضیه تحقیق بیان می‌کند. فرضیه حدسی زیرکانه و علمی است که باید به کمک واقعیات و داده‌ها، موردبررسی قرارگرفته و سپس در مرحله پایانی تحقیق تأیید یا رد گردد. در این فصل از پژوهش ضمن بیان خلاصه‌ای از تحقیق، نتایج تحقیق و همچنین پیشنهاداتی جهت پژوهش‌های آتی ارائه می‌گردد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۲ خلاصه تحقیق
این پایان‌نامه به بررسی تأثیر احساسات بر رفتار مشتری‌های آنلاین (مقایسه‌ی جستجو، تجربه و خدمات اعتباری) پرداخت که بر اساس آن، داده‌های حاصل از پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در ۵ فصل تهیه و تنظیم شده است. چهار فصل ابتدایی این رساله به‌صورت زیر خلاصه می‌شود.
فصل اول به بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، پرسش‌ها و فرضیه‌ها، روش، جامعه و نمونه آماری تحقیق، تعریف مفاهیم و واژه‌های کلیدی در تحقیق می‌پردازد.
فصل دوم به دو قسمت مبانی نظری و مروری بر مطالعات انجام شده در داخل ایران و خارج ایران تقسیم شده است که در قسمت اول به بررسی خرید و فروش اینترنتی، مزایا و محدودیت­ها، شیوه خرید آنلاین، تصمیم در مورد خرید آنلاین، ویژگی‌های خریداران اینترنتی، رفتار خرید اینترنتی و عوامل مؤثر بر آن، مدل‌های پذیرش تجارت الکترونیکی، نگرش در مورد خرید آنلاین، قصد خرید آنلاین، راهبردها یا سبک خرید، تجارت الکترونیکی پرداخته شده است و در قسمت دوم مطالعاتی که در زمینه بررسی تأثیر احساسات بر خرید مشتریان آنلاین چه در داخل کشور و چه در خارج بررسی شده است که ازجمله این مطالعات: تحلیل و نکاتش و موریس (۲۰۰۰)، مظاهری و همکاران، مون و همکارانش (۲۰۰۸)، لیان و لین (۲۰۰۸)، روستا و بطحایی، یزدان پرست و جعفرپور و رحمان سرشت (۱۳۸۸) اشاره کرد. در فصل سوم به بررسی روش تحقیق و آزمونهای موردنیاز جهت بررسی پایایی و تجزیه و تحلیل داده‌ها پرداخته شده است و در ادامه در فصل چهارم آزمونها موردنیاز جهت برقراری ارتباط بین متغیرها و همین‌طور بررسی تایید و عدم تایید فرضیه‌ها پرداخته­ایم.
۵-۳ نتیجه گیری
از نظر جنس بیشترین فراوانی ۲۳۱ نفر (۶۲۹/۰) مرد و ۱۳۶ نفر (۳۷۱/۰) زن می‌باشند.
از نظر سن بیشترین فراوانی ۲۲۸ نفر (۶۲/۰) مربوط به گروه ۳۰-۲۰ و کمترین فراوانی ۵ نفر (۰۱۴/) مربوط به گروه زیر ۲۰ سال و ۱۳۴ نفر (۳۶۵/.) بین ۳۰ تا ۴۰ سال می‌باشند.


فرم در حال بارگذاری ...

« اولویت‌بندی-راه‌حل‌های-مدیریت-دانش-با-رویکرد-QFD-فازی- فایل ۸ - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپایان نامه با فرمت word : پژوهش های کارشناسی ارشد درباره شناسایی و تحلیل ریسک های ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم