۴- ۲- ۴- از کیفیت برگزاری کلاسهای آموزشی راضی هستید
جدول شماره ۴- ۲- ۷- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب رضایت از کیفیت برگزاری کلاسها
تعداد
معتبر
۲۹
بی پاسخ
۲
مُد
۱
جدول شماره ۴- ۲- ۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رضایت از کیفیت برگزاری کلاسها
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
بله
۲۶
۸۳٫۹
۲
تا حدودی
۳
۹٫۷
۳
کل
۲۹
۹۳٫۵
۴
بی پاسخ
۲
۶٫۵
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۴- رضایت از کیفیت کلاسها
همان طور که جداول و نمودار فوق نشان میدهد: از ۳۱ تن پاسخگو ۲۹ تن به این سوال پاسخ داده اند و نظر خود را عنوان کرده اند مُد به دست آمده بیانگر این است که بیشترین پاسخگویان از کیفیت برگزاری کلاسهای آموزشی راضی هستند همان طور که ملاحظه مینمایید از ۳۱ تن پاسخگو ۲۶ تن (۸۳٫۹ درصد) از کیفیت برگزاری کلاسهای آموزشی راضی هستید،۳ تن (۹٫۷ درصد) تا حدودی از کیفیت برگزاری کلاسهای آموزشی راضی هستند.
۴- ۲- ۵- از اردوهای سرا استفاده می کنید
جدول شماره ۴- ۲- ۹- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب شرکت در اردوها
تعداد
معتبر
۳۱
بی پاسخ
۰
مُد
۱
جدول شماره ۴- ۲- ۱۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب شرکت در اردوها
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
بله
۱۳
۴۱٫۹
۲
خیر
۹
۲۹٫۰
۳
خیرعدم اطلاع
۹
۲۹٫۰
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره۴- ۲- ۵- شرکت در اردوها
همان طور که جداول و نمودار فوق نشان میدهد: تمامی پاسخگو یان به این سوال پاسخ داده اند و نظر خود را عنوان کرده اند مُد به دست آمده بیانگر این است که بیشترین پاسخگویان از اردوهای سرا استفاده نموده اند همان طور که ملاحظه مینمایید از ۳۱ تن پاسخگو ۱۳ تن (۴۱٫۹ درصد) از اردوهای سرا استفاده نموده اند،۹ تن (۲۹ درصد) در اردوها شرکت نکرده اند و ۹ تن (۲۹ درصد) دلیل عدم شرکت در اردوها را عدم اطلاع از برگزاری اردوها اعلام نموده اند.
۴- ۲- ۶- کیفیت برگزاری اردوها
جدول شماره ۴- ۲- ۱۱- آماره های توصیفی بر حسب میزان رضایت از کیفیت برگزاری در اردوها
تعداد
معتبر
۱۳
بی پاسخ
۱۸
میانه
۴٫۰۰
مُد
۴
جدول شماره ۴- ۲- ۱۲ – توزیع فراوانی کیفیت برگزاری اردوها
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
متوسط
۴
۱۲٫۹
۲
خوب
۵
۱۶٫۱
۳
خیلی خوب
۴
۱۲٫۹
۴
کل
۱۳
۴۱٫۹
۵
بی پاسخ
۱۸
۵۸٫۱
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۶- کیفیت اردوها
از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ دادهاند۱۳ تن به سوال مربوط به کیفیت برگزاری اردوها پاسخ داده اند میانه به دست آمده از آماره های توصیفی نشان میدهد که نیمی از کسانی که به این سوال پاسخ داده اند کیفیت برگزاری اردوها را خوب دانسته اند و نیمی دیگر نظرهای متفاوتی داشته اند. مُد به دست آمده نشانگر این است که کسانی که کیفیت برگزاری اردوها را خوب دانسته اند بیشتر از بقیه هستند از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ داده اند ۱۸ تن (۵۸٫۱ درصد) به این سوال پاسخ ندادهاند ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) کیفیت اردوها را در حد متوسط، ۵ تن (۱۶٫۱ درصد) خوب،۴ تن (۱۲٫۹ درصد) خیلی خوب عنوان کرده اند.
۴- ۲- ۷- از خدمات پزشکی سرا استفاده مینمایید
تعداد
معتبر
۳۱
بی پاسخ
۰
مُد
۱
جدول شماره ۴- ۲- ۱۳- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب استفاده از خدمات پژشکی سرا
جدول شماره ۴- ۲- ۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استفاده از خدمات پژشکی سرا
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
بله
۱۲
۳۸٫۷
۲
خیر
۱۱
۳۵٫۵
۳
خیرعدم اطلاع
۸
۲۵٫۸
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره۴- ۲- ۷- استفاده از خدمات پزشکی
از مجموع ۳۱ تنی که به سوال استفاده از خدمات پزشکی پاسخ داده اند. بالاترین فراوانی با ۱۲ تن (۳۸٫۷ درصد) مربوط به گزینه بله است. مُد به دست آمده نشان میدهد که میزان استفاده از خدمات پزشکی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. ۱۱ تن (۳۵٫۵ درصد) از خدمات پزشکی استفاده ننمودهاند و ۸ تن (۲۵٫۸ درصد) علت عدم استفاده خود را عدم اطلاع از ارائه خدمات دانسته اند.
۴- ۲ – ۸ – کیفیت ارائه خدمات پزشکی
جدول شماره ۴- ۲- ۱۳- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب کیفیت ارائه خدمات پژشکی سرا
تعداد
معتبر
۱۱
بی پاسخ
۲۰
میانه
۴٫۰۰
مُد
۴
جدول شماره ۴- ۲- ۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب کیفیت ارائه خدمات پژشکی سرا
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
خیلی ضعیف
۱
۳٫۲
۲
ضعیف
۱
۳٫۲
۳
متوسط
۲
۶٫۵
۴
خوب
۵
۱۶٫۱
۵
خیلی خوب
۲
۶٫۵
۶
کل
۱۱
۳۵٫۵
۷
بی پاسخ
۲۰
۶۴٫۵
کل
۳۱
۱۰۰
نمودار شماره۴- ۲- ۷- کیفیت ارائه خدمات پزشکی
فرم در حال بارگذاری ...