وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه درباره : بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۱

۵

۵۱۷۴/۳

۶۴۲۶۴/۰

۴۱۳/۰

۲۷۴/۰-

۰۳۷/۰

نمودار۴-۸) هیستوگرام متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی
مطابق جدول و نمودار ۴-۸ میانگین امتیاز متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی از نظر پاسخ دهندگان ۵۱۷۴/۳ ، انحراف معیار ۶۴۲۶۴/۰ و واریانس برابر ۴۱۳/۰ می باشد. میانگین به دست آمده بیشتر از میانگین مورد انتظار (امتیاز ۳) است و همچنین کمترین امتیاز مربوط به متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی از نظر پاسخ دهندگان معادل ۱ و بیشترین امتیاز معادل ۵ می باشد. از سوی دیگر مقدار چولگی مشاهده شده برای متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی برابر ۲۷۴/۰- است که در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد؛ یعنی از لحاظ کجی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی نرمال بوده و توزیع آن متقارن است. همچنین مقدار کشیدگی آن ۰۳۷/۰ است که در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد؛ این نشان می‌دهد توزیع متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی از کشیدگی نرمال برخوردار است.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

توصیف متغیر محیط خارجی
جدول۴-۹) توصیف متغیر محیط خارجی

متغیر

تعداد

کمترین

بیشترین

میانگین

انحراف معیار

واریانس

چولگی

کشیدگی

محیط خارجی

۳۷۰

۷۵/۱

۵

۳۵۷۳/۳

۶۱۳۲۳/۰

۳۷۶/۰

۰۶۵/۰

۲۳۵/۰-

نمودار۴-۹) هیستوگرام متغیر محیط خارجی
مطابق جدول و نمودار ۴-۹ میانگین امتیاز متغیر محیط خارجی از نظر پاسخ دهندگان ۳۵۷۳/۳ ، انحراف معیار ۶۱۳۲۳/۰ و واریانس برابر ۳۷۶/۰ می باشد. میانگین به دست آمده بیشتر از میانگین مورد انتظار (امتیاز ۳) است و همچنین کمترین امتیاز مربوط به متغیر محیط خارجی از نظر پاسخ دهندگان معادل ۷۵/۱ و بیشترین امتیاز معادل ۵ می باشد. از سوی دیگر مقدار چولگی مشاهده شده برای متغیر محیط خارجی برابر ۰۶۵/۰ است که در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد؛ یعنی از لحاظ کجی متغیر محیط خارجی نرمال بوده و توزیع آن متقارن است. همچنین مقدار کشیدگی آن ۲۳۵/۰- است که در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد؛ این نشان می‌دهد توزیع متغیر محیط خارجی از کشیدگی نرمال برخوردار است.
توصیف متغیر الویت های شخصی
جدول۴-۱۰) توصیف متغیر الویت های شخصی

متغیر

تعداد

کمترین

بیشترین

میانگین

انحراف معیار


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود مطالب در مورد بررسی رابطه یادگیری سازمانی با ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود مقالات و پایان نامه ها در ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم