وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل های پایان نامه با موضوع بررسی تاثیر … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۷۱٫۲۳۹۰

مفاخر ایرانی

۸٫۳۳

۱۰۰٫۰۰

۷۴٫۹۱۶۷

۲۰٫۹۹۲۳۳

۷۲٫۸۵۳۲

۷۶٫۹۸۰۱

هنر ایرانی

.۰۰

۱۰۰٫۰۰

۵۱٫۷۸۱۳

۲۲٫۱۸۹۹۵

۴۹٫۶۰۰۱

۵۳٫۹۶۲۴

ترتبیت فرزندان

.۰۰

۱۰۰٫۰۰

۵۷٫۹۳۷۵

۲۶٫۶۱۳۸۷

۵۵٫۳۲۱۵

۶۰٫۵۵۳۵

طبق جدول فوق بیشترین پای بندی مربوط به بعد مفاخر ایرانی، تاریخ ایران و ذائقه غذایی ایرانی با پارامترهای میانگین بالای ۷۰ در مقیاس صفر تا صد می باشد. درحالی که کمترین پایبندی مربوط به ابعاد نوع پوشش و حجاب اسلامی – ایرانی، هنر ایرانی و گذران اوقات فراعت است که حد بالای پارامتر میانگین آنها کمتر از ۵۵ از مقیاس صفر تا صد است.
۴-۲-۲-یافته های تحلیل دو متغیره
در این بخش به وسیله آزمون های آماری مناسب به بررسی تجربی فرضیه های تحقیق می پردازیم که شامل روابط بین متغیرهای زمینه ای و متغیر وابسته و نیز رابطه بین متغیرهای مستقل اساسی و پایبندی به هویت فرهنگی می شود.
اما باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از آزمون های آماری شرایط خاص خود را دارد که باید این شرایط در حد امکان فراهم شوند. باتوجه به ماهیت پیوسته مقیاس اکثر متغیرهای تحقیق و مخصوصاً متغیر وابسته، یکی از شرایط مهم استفاده از آزمون های پارامتریک، نرمال بودن توزیع متغیرها است. برای آزمون نرمال بودن توزیع متغیرهای پیوسته، از آزمون کلوموگروف – اسمیروف استفاده شده است. فرض صفر این آزمون بر نرمال بودن توزیع، تاکید دارد و زمانی که مقدار p-value کمتر یا مساوی ۰٫۰۵ باشد، فرض صفر تایید می شود و در غیر این صورت فرض صفر رد شده و توزیع، نرمال نخواهد بود. در این بخش، برای جلوگیری از اطاله کلام، تنها به مواردی که در آنها فرض صفر آزمون کلوموگروف – اسمیروف رد شده و توزیع نرمال نبوده است، اشاره می شود. همچنین مقدار آمارهای آزمون ک- اس و مقدار معنیداری آن و نیز مقدار آماره لاندا و روش نرمال سازی هرکدام از متغیرها براساس مقدار آماره لاندا، گزارش می شود:

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول (۴-۲۵) نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای غیر نرمال و روش نرمال سازی

متغیر

بعد ذهنی هویت فرهنگی

بعد عینی هویت فرهنگی

آزمون فرضیه نرمال بودن

آماره آزمون

۱٫۰۷۳


فرم در حال بارگذاری ...

« طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع تاثیر هشت هفته تمرینات … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینفایل پایان نامه کارشناسی ارشد : نگارش پایان نامه درباره شرکت های چندملیتی در عصر جهانی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم