۴-۷-۲- بازدید مجدد ۸۲
فصل پنجم ۸۴
نتیجه گیری و پیشنهادات ۸۴
۸۵
۸۵
۵-۱-۱- تحلیل یافتههای اطلاعات جمعیت شناختی و رفتاری سفر ۸۵
۵-۱-۲- تحلیل یافتههای مربوط به ابعاد انتظارات و رضایتمندی گردشگران ۸۶
۵-۱-۲-۱- نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل یافتههای مربوط به انتظارات ۸۷
۵-۱-۲-۲- نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل یافتههای مربوط به رضایتمندی ۸۷
۵-۱-۲-۳- نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل یافتههای مربوط به مقایسه انتظارات و رضایتمندی ۸۸
۵-۱-۲-۴- نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل یافتههای مربوط به رضایتمندی کلی ۸۹
۵-۱-۲-۵- نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل یافتههای مربوط به تمایلات رفتاری سفر ۸۹
۹۰
۹۴
۹۵
منابع و ماخذ II
پیوستها XVII
فهرست جداول
جدول۱‑۱ ابعاد اصلی از انتظارات گردشگران، برگرفته از ترنر و ریسینگر (۱۹۹۹)، و … ۱۲
جدول۲-۱- تعاریف رضایت مشتری، برگرفته از (Safari nejad & Rahimi, 1387). 27
جدول۲-۲ ابعاد و ویژگی های اصلی از انتظارات و رضایتمندی گردشگران چینی ۴۷
جدول ۲-۳ ابعاد اصلی از انتظارات گردشگران، برگرفته از ترنر و ریسینگر(۱۹۹۹)، و … ۵۰
جدول شماره ۳-۲ سنجش پایایی پرسشنامه شماره یک با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ ۶۱
جدول شماره ۳-۳ سنجش پایایی پرسشنامه شماره دو با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ ۶۱
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب جنسیت ۶۶
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب سن ۶۷
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب وضعیت تاهل ۶۸
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب تحصیلات ۶۹
جدول ۴-۵ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب شغل ۷۰
جدول ۴-۶ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب نوع سازماندهی سفر ۷۱
جدول ۴-۷ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب همراهان ۷۲
جدول ۴-۸ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب مدت اقامت ۷۳
جدول ۴-۹ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب مرتبه دیدار ۷۴
جدول ۴-۱۰ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب انگیزه سفر ۷۵
جدول ۴-۱۱ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب منابع اطلاعاتی مورد استفاده ۷۶
جدول ۴-۱۲ توزیع فراوانی انتظارت گردشگران چینی در مرحله قبل از سفر به شهر اصفهان ۷۷
جدول ۴-۱۳ توزیع فراوانی رضایتمندی گردشگران چینی از سفر به شهر اصفهان ۷۸
جدول ۴-۱۴ مقایسه انتظارات و رضایتمندی گردشگران چینی ۷۹
جدول ۴-۱۴ توزیع فراوانی میزان رضایت کلی گردشگران چینی از سفر به شهر اصفهان ۸۰
جدول۴-۱۵ توزیع فراوانی توصیه به دیگران و تبلیغات دهان به دهان گردشگران چینی از شهر اصفهان ۸۱
جدول ۱۶-۴ توزیع فراوانی بازدید مجدد گردشگران چینی از شهر اصفهان ۸۲
فهرست اشکال
شکل ۱‑۱ چارچوب مفهومی محقق، برگرفته از ترنر و ریسینگر(۱۹۹۹)، و … ۱۳
شکل ۲‑۱ عواملی که انتظارات خدماتی را تحت تاثیر قرار می دهند (Lovelock & Wright, 2003). 23
شکل ۲-۲ برآورد نهایی از مدل عامل (Ignacio Rodríguez del Bosque et al., 2009). 25
شکل ۲-۳ مدل شاخص رضایت مشتری سوئدی ۳۳
شکل ۲-۴ شاخص رضایت مشتری آمریکایی ۳۵
شکل ۲-۵ چرخه کیفیت خدمات هسکت (Javadein & Keimasi, 1390). 44
نمودار ۴-۱ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب جنسیت ۶۶
نمودار ۴-۲ توزیع فراوانی گردشگران چینی در اصفهان بر حسب سن ۶۷
فرم در حال بارگذاری ...