وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | قسمت 16 – 9

 
تاریخ: 25-09-01
نویسنده: نویسنده محمدی

همایون (۱۳۹۰) از دیدگاهی متفاوت به بررسی تحلیلی آرای هرمنوتیکی محمد مجتهد شبستری و نصرحامد ابوزید می‌پردازد. پژوهشگر با توجه ‌به این هدف ابتدا به شباهت‌ها و بعد به تفاوت دیدگاه‌های هرمنوتیکی این دو نو اندیش در خصوص متون دینی پرداخته و سپس دلالت‌هایی را استنتاج نموده است. نتایج پژوهش بیانگر شباهت آرای هر دو متفکر است.

پژوهش صفایی و محبت (۱۳۹۱) نشان از ورود هرمنوتیک به حوزه برنامه درسی دارد.

    1. . Philosophy for Children ↑

    1. . Fisher ↑

    1. . Matthew Lipman ↑

    1. . Dewey ↑

    1. .Vygotsky ↑

    1. .Critical Thinking ↑

    1. . Community of Inquiry ↑

    1. . Gareth B. Matthews ↑

    1. .Piaget ↑

    1. . مؤلف در برخی منابع این عنوان را به کار برده است، در پژوهش حاضر، رویکرد خسرونژاد و رویکرد داستان‌های فکری ایرانی هر دو به یک معنا است. ↑

    1. . Hermenutics ↑

    1. . Richard A. Palmer ↑

    1. . Schleir Macher ↑

    1. . Dilthey ↑

    1. . Heidegger ↑

    1. . Ricoeur ↑

    1. . Understanding ↑

    1. . Gadamer ↑

    1. . Martin Eger ↑

    1. . event ↑

    1. . Derrida ↑

    1. . Integrative Review ↑

    1. . Theoretical Review ↑

    1. . Methodological Review ↑

    1. . Cooper ↑

    1. . Creswell ↑

    1. ۶٫ Gutek ↑

    1. . Wartenberg ↑

    1. . Daniel ↑

    1. . Auriac ↑

    1. . Smith ↑

    1. . Brenifier ↑

    1. . Robert Ennis ↑

    1. . Richard Paul ↑

    1. . Elder ↑

    1. . Abednia, A. (2012). Teacher’s Professional Identity: contributions of critical EFL Teacher education course in iran. ↑

    1. . Pragmatism. ↑

    1. . peirce ↑

    1. . Froebel ↑

    1. . Rousseau ↑

    1. . Pestalozzi ↑

    1. . Kennedy ↑

    1. . Thwitez ↑

    1. . Scolnicov ↑

    1. . Community of inquiry ↑

    1. . Dialogue ↑

    1. . Harry Stattlmiers Discovery ↑

    1. . Lisa ↑

    1. . Suki ↑

    1. . Philosophy with Children ↑

    1. . Sharp ↑

    1. . Institute of Advancement Philosophy for Children (IAPC) ↑

      1. . برای اطلاعات تکمیلی رجوع کنید به: هومن، محمود. تاریخ فلسفه یونان، ج اول، صص ۳۰ تا ۷۴؛ خراسانی، شرف‌الدین، نخستین فیلسوفان یونان، صص۷۷تا۶۸. ↑

    1. . Plutarch ↑

    1. . Peirce ↑

    1. . Philip Cam ↑

    1. . Demanuele ↑

    1. . Vansieleghem ↑

    1. . Wittgenstein ↑

    1. . Montclaire State University in Newjersey, USA ↑

    1. . Harry Stattlmiers Discovery ↑

    1. . Amherst ↑

    1. . Intellectual Adventure Story ↑

    1. . Gilbert Burgh ↑

    1. . Robert Fisher ↑

    1. . Brenifier ↑

    1. . منظور از فبک، برنامه‌ فلسفه برای کودکان و نوجوانان است. ↑

    1. . Hans Christian Andersen ↑

    1. . Karin Murris ↑

    1. . discpline ↑

    1. . Donn Hauer ↑

    1. . Peri Hermeneias ↑

    1. . Hermeneuein ↑

    1. . Hermeneia ↑

    1. . Hermes ↑

    1. . regional ↑

    1. . general ↑

    1. . Weinsheimer ↑

    1. . reconstruction ↑

    1. . Wilhelm Dilthey ↑

    1. . science ↑

    1. . method ↑

    1. . Human Sciences / Geisteswissenschaften ↑

    1. . Ontology ↑

    1. . Husserl ↑

    1. . Dasein ↑

    1. . louden ↑

    1. . jardine ↑

    1. . Kennedy ↑

    1. . Gregory ↑

    1. . Scolnicov ↑

    1. . Barrow ↑


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه آماده کارشناسی ارشد | ۲-۱۴- کلید های طلائی برای تصمیم اثر بخش – پایان نامه های کارشناسی ارشددانلود پایان نامه و مقاله – قسمت 30 – 10 »
 
مداحی های محرم