وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد امکان سنجی بکارگیری مربی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

همانطور که در جدول فوق ملاحظه می شود، در مؤلفه حوزه های مدیریتی دو گویه مورد پرسش قرار گرفته است. در گویه “توسعه مدیران و مشاغل مدیریتی” t محاسبه شده برابر با ۲۵/۶ است که با درجه آزادی ۷۰ و در سطح ۰۱/۰ = α، بزرگ‌تر از مقدار بحرانی t (96/1) می باشد. بنابراین فرض رد می شود. از این رو، با رجوع به میانگین ها و با تأکید بر اینکه میزان میانگین تجربی از میانگین نظری بالاتر است، می توان اذعان داشت از نظر مدیران مدارس شهر رباط کریم، گویه “توسعه مدیران و مشاغل مدیریتی” از حد متوسط بالاتر بوده و وضعیت مثبتی را نشان می دهد. اما در دومین گویه “توسعه برنامه های جانشین پروری و کارراهه شغلی” با تأکید بر میزان t بدست آمده (۶۲/۰-) و در سطح ۰۵/۰ = α می توان مطرح نمود که تفاوت معناداری بین میانگین تجربی و میانگین نظری وجود ندارد. از این رو، با رجوع به میانگین ها و با تأکید بر اینکه میزان میانگین تجربی و میانگین نظری در حد یکسان است، می توان اذعان داشت از نظر مدیران مدارس شهر رباط کریم، گویه “توسعه برنامه های جانشین پروری و کارراهه شغلی” در حد متوسط قرار دارد. با در نظر گرفتن نتایج حاصل از هر دو گویه مربوط به “حوزه های مدیریتی مربی گری” می توان گفت چون t کل محاسبه شده (۱۸/۳) با درجه آزادی ۷۰ و در سطح معناداری ۰۱/۰ = α، در گویه‌های مربوط به حوزه های مدیریتی مربی گری بزرگ تر از مقدار بحرانی t (96/1) می باشد، بنابراین فرض صفر در این آزمون مبنی بر عدم تفاوت بین میانگین نمونه و میانگین جامعه (نظری) رد می گردد، بنابراین تفاوت معناداری بین میانگین میانگین نمونه و میانگین جامعه (نظری) رد می‌گردد، بنابراین تفاوت معناداری بین میانگین نمونه و میانگین جامعه در این مؤلفه وجود دارد، در نتیجه می توان گفت امکان بکارگیری مربی گری برای “حوزه های مدیریتی” فعالیت های آموزش و بهسازی مدارس شهر رباط کریم از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار است و می توان در این حوزه‌ها از مربی گری استفاده نمود.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

ب: حوزه های بهسازی
جدول ۱۹-۴: بررسی “حوزه های بهسازی” بکارگیری مربی گری در مدارس شهرستان رباط کریم

گویه
میانگین
انحراف معیار
خطای استاندارد میانگین
میزان t
تفاوت میانگین‌ها
سطح معنی‌داری

توسعه کارشناسان حرفه ای
۳۵/۳
۹۵/۰
۱۱/۰
۰۹/۳
۳۵/۰
۰۰۳/۰

برنامه های تغییر و تحول سازمانی
۶۸/۲
۰۷/۱
۱۲/۰
۵۲/۲-
۳۲/۰-
۰۱/۰

رسیدگی به حل مشکلات
محیط کار
۵۹/۲
۹۱/۰
۱۰/۰
۷۴/۳-
۴۰/۰-
۰۰۰/۰


فرم در حال بارگذاری ...

« پژوهش های پیشین درباره :بررسی رابطه ی بین … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپروژه های پژوهشی درباره بررسی عوامل موثر … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم