وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه آماده کارشناسی ارشد | جدول شماره ۴-۵ برآورد پارامترهای مدل را در چهار سطح به طور جداگانه نشان می دهد. – 1

 
تاریخ: 25-09-01
نویسنده: نویسنده محمدی

سطح معناداری
بار عاملی استاندارد شده
مقدار t
خطای استاندارد برآورد
بار عاملی خام
شاخص های اندازه گیری سطح نتیجه

۰٫۰۰۰۵

۱/۰۰۰

۰/۰۰۰۵

۰/۰۰۰۵

۰/۶۰۰

تغییر در میزان ارتباط با مدیران

۰/۰۰۲

۰/۲۸۲

۳/۱۵۶

۰/۳۷۲

۱/۱۷۴

تغییر در نحوه اراه مطالب

۰/۰۰۰۵

۰/۳۹۰

۴/۵۴۶

۰/۰۸۰

۰/۳۶۱

تعییر در فرایند یاددهی یادگیری

۰/۰۰۰۵

۰/۴۹۷

۶/۱۴۳

۰٫۷۶

۰/۰۴۷۰

تعییر در نحوه ارزشیابی

۰/۰۰۰۵

۰/۴۰۱

۴/۶۹۷

۰/۰۸۰

۰/۰۳۷۵

تاثیر کاربرد نرم افزارها

۰/۰۰۰۵

۰/۴۴۱

۵/۲۷۰

۰/۰۹۵

۰/۵۰۰

تاثیر در میزان ارتباط با همکاران

۰/۰۰۰۵

۰/۵۷۳

۷/۵۰۶

۰/۰۷۶

۰/۵۶۸

تاثیر در کنفرانس مدرسه ای

برای شاخص تغییر در میزان ارتباط با مدیران بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۶۰۰است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۰۰۰۵است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۰/۰۰۰۵است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تغییر در میزان ارتباط با مدیران معادل با ۱/۰۰۰می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تغییر در میزان ارتباط با مدیران با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تغییر در میزان ارتباط با مدیران می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

برای شاخص تغییر در نحوه ارائه مطالب بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۱/۱۷۴ است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۳۷۴است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۳/۱۵۶است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تغییر نحوه ارائه مطالب معادل با۰/۲۸۲ می‌باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تغییر در نحوه ارائه مطالب با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تغییر در نحوه ارائه مطالب می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

برای شاخص تغییر در فرایند یاددهی یادگیری بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۳۶۱ است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۰۸۰است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۴/۵۴۶است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تغییر در فرایند یاددهی یادگیری معادل با ۰/۳۹۰می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تغییر در فرایند یاددهی یادگیری با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تغییر در فرایند یاددهی یادگیری می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

برای شاخص تاثیر کاربرد نرم افزارها بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۰۳۷۵است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۰۸۰است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۴/۶۹۷است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تاثیر کاربرد نرم افزارها معادل با ۰/۴۰۱می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تاثیر کاربرد نرم افزارها با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تاثیر کاربرد نرم افزارها می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

برای شاخص تاثیر در میزان ارتباط با همکاران بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۵۰۰ است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۰۹۵است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۵/۲۷۰است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تاثیر در میزان ارتباط با همکاران معادل با ۰/۴۴۱می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تاثیر در میزان ارتباط با همکاران با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تاثیر در میزان ارتباط با همکاران می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

برای شاخص تاثیر در کنفرانس مدرسه ای بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۵۶۸ است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۰۷۶است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۷/۵۰۶است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای شاخص تاثیر در کنفرانس مدرسه ای معادل با ۰/۵۷۳می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این شاخص برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که شاخص تاثیر در کنفرانس مدرسه ای با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با مؤلفه‌ نتیجه ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که شاخص تاثیر در کنفرانس مدرسه ای می‌تواند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کند.

با توجه به شاخص های سطح چهارم، می توان گفت که شاخص های (تغییر در میزان ارتباط با مدیران و تغییر در نحوه ارائه مطالب) نسبت به شاخص های دیگر در اولویت هستند. این بدین معنی است که شاخص های (تغییر در میزان ارتباط با مدیران و تغییر در نحوه ارائه مطالب) بهتر می‌توانند مؤلفه‌ نتیجه را به صورت معناداری اندازه گیری کنند.

جدول شماره ۴-۵ برآورد پارامترهای مدل را در چهار سطح به طور جداگانه نشان می‌دهد.

جدول ۴-۵ برآورد پارامترهای مدل در چهار سطح

سطح معناداری
بار عاملی استاندارد شده
مقدار t
خطای استاندارد برآورد
بار عاملی خام
مؤلفه‌ ها مدل کرک پاتریک
۰/۰۰۰۵

۰/۳۵۱

۴/۲۶۳

۰/۷۱

۰/۳۲۰

واکنش

۰/۰۰۰۵

۰/۴۴۹

۵/۵۲۹

۰/۰۸۸

۰/۴۸۷

یادگیری

۰/۰۰۰۵

۱/۰۰۰

۰/۰۰۰۵

۰/۰۰۰۵

۱/۰۰۰

رفتار

۰/۰۰۰۵

۰/۴۷۳

۵/۸۰۷

۰/۰۹۳

۰/۵۳۸

نتیجه

برای مؤلفه‌ واکنش بار عاملی خام برآورد شده توسط مدل، معادل با ۰/۳۲۰ است، این مقدار دارای خطای استاندارد برآوردی معادل با ۰/۷۱است، مقدار t محاسبه شده برای این مقدار بار عاملی معادل با ۴/۲۶۳است. مقادیر استاندارد شده برآورد بار عاملی برای مؤلفه‌ واکنش معادل با ۰/۳۵۱می باشد. سطح معناداری بار عاملی برای این مؤلفه‌ برابر است با p<0/01 این بدین معنی است که مؤلفه‌ واکنش با بیش از ۹۹ درصد اطمینان با کیفیت آموزش ارتباط مثبت و معناداری دارد. ‌بنابرین‏ می توان گفت که مؤلفه‌ واکنش می‌تواند کیفیت آموزش را به صورت معناداری اندازه گیری کند.


فرم در حال بارگذاری ...

« مقالات و پایان نامه ها – اندازه گیری دارایی های دانشی و سرمایه فکری – پایان نامه های کارشناسی ارشدپایان نامه آماده کارشناسی ارشد | ۲-۴-۲٫ ساختار شبکه های عصبی مصنوعی – 7 »
 
مداحی های محرم