Centurion bank, indiaما ارزش وقت شما را می دانیمWe value your time
ما ارزش وقت شما را میدانیم
بانک شفاف سوئیس
قدرت بیشتر، توانایی بیشتر
قدرت استرالیایی های جنوبی
بانک ویژه شما
در پشت سر پول، فکری نهفته است
ایده ها به پیش
شما زندگی کنید، بقیه اش با ما
همیشه به شما اضافه میدهیم،
مقداری کمک از هالی فاکس بگیرید
بانکی برای آینده،
بانکی برای دنیای درحال تغییر
ایده های بیشتر برای پول شما،
بانکداری روی این موضوع می چرخد،
برای این که زندگی به اندازه کافی پیچیده است.
سرمایه گذاری ها با نتایجی از نوع اَِبی،
عادت اَِبی را بیاموزید.
وقتی پول شما امن است، همه چیز امن است
بانکی در ذهن شما
بهترین بانک تجاری بریتانیا
ما و شما
زمان ارائه تضمین فرا رسید،
هر چیزی که شما را خوشحال میکند.
اول شما هستید،
بانکداری ارزش گفتگو دارد
Centurion bank, indiaما ارزش وقت شما را می دانیمWe value your time
ما ارزش وقت شما را میدانیم
بانک شفاف سوئیس
قدرت بیشتر، توانایی بیشتر
قدرت استرالیایی های جنوبی
بانک ویژه شما
در پشت سر پول، فکری نهفته است
ایده ها به پیش
شما زندگی کنید، بقیه اش با ما
همیشه به شما اضافه میدهیم،
مقداری کمک از هالی فاکس بگیرید
بانکی برای آینده،
بانکی برای دنیای درحال تغییر
ایده های بیشتر برای پول شما،
بانکداری روی این موضوع می چرخد،
برای این که زندگی به اندازه کافی پیچیده است.
سرمایه گذاری ها با نتایجی از نوع اَِبی،
عادت اَِبی را بیاموزید.
وقتی پول شما امن است، همه چیز امن است
بانکی در ذهن شما
بهترین بانک تجاری بریتانیا
ما و شما
زمان ارائه تضمین فرا رسید،
هر چیزی که شما را خوشحال میکند.
اول شما هستید،
بانکداری ارزش گفتگو دارد
coop swiss bankبانک شفاف سوئیسthe clean swiss bank.
Timesbank, indiaقدرت بیشتر، توانایی بیشترThe power to do more
BankSA, south Australiaقدرت استرالیایی های جنوبیThe power of south Australians
Citizens bank, USAبانک ویژه شماnot your typical bank
NC bankدر پشت سر پول، فکری نهفته استthe thinking behind the money
Commerzbank, germanyایده ها به پیشIdeas ahead.
Hypovereinsbank, germanyشما زندگی کنید، بقیه اش با ماyou live. We’ll take care of the details
Halifax bank, Britain,
همیشه به شما اضافه میدهیم،
مقداری کمک از هالی فاکس بگیرید
Always giving you extra get a little extra help from the Halifax
BNP Paribas bank
بانکی برای آینده،
بانکی برای دنیای درحال تغییر
The bank for a changing world
Abbey national bank,UK
ایده های بیشتر برای پول شما،
بانکداری روی این موضوع می چرخد،
برای این که زندگی به اندازه کافی پیچیده است.
سرمایه گذاری ها با نتایجی از نوع اَِبی،
عادت اَِبی را بیاموزید.
More ideas for money.
Turning banking on its head.
Because life’s complicated enough.
Investments with abbey endings.
Get the abbey habit
Dexia bank, Belgiumوقتی پول شما امن است، همه چیز امن استWhen your money is safe everything is too
Garantibank international, Turkishبانکی در ذهن شماThe bank in your mind
Allied irish bankبهترین بانک تجاری بریتانیاbritain’s best business bank
Union bank of Switzerland – UBSما و شماyou and us.
Credit Suisse bank
زمان ارائه تضمین فرا رسید،
هر چیزی که شما را خوشحال میکند.
It’s timer for an expert.
Whatever makes you happy (for credit Suisse private banking)
Lloyds TSB banking
اول شما هستید،
بانکداری ارزش گفتگو دارد
you first
Banking worth talking about
۱-۳-۳ . شناخت نام تجاری و شعار تبلیغاتی
دو عامل عمده آگاهی از نام تجاری و تصویر نام تجاری بر شناخت نام تجاری اثر گذارند. به خاطرآوری نام تجاری و شناخت نام تجاری، رایج ترین شاخص های آگاهی از نام تجاری هستند . به خاطرآوری نام تجاری، توانایی مخاطب در یادآوری نام تجاری بدون تلاش ذهنی است . در حالی که شناخت نام تجاری، نیازمند کمی تلاش ذهنی برای شناخت نام تجاری در بین یک مجموعه نام تجاری ارائه شده است. همان طور که می توان مشاهده کرد ، نقش شعارهای تبلیغاتی در ارتقای آگاهی از نام تجاری و تصویر نام تجاری و در نهایت شناخت نام تجاری است.(کوهلی و دیگران،۲۰۰۷)
بوش (۱۹۹۳) در مطالعه تجربی خود تأثیری که شعارهای تبلیغاتی بر نگرش و ادراکات مصرف کنندگان در قبال توسعه نام تجاری دارند را بررسی کردهاست. نتایج این پژوهش نشان داد که شعارهای تبلیغاتی میتوانند نقشی مهمی هم در پشتیبانی و هم در منحرف کردن یک استراتژی توسعه نام تجاری بازی کنند. پریور و بوردیه(۱۹۹۶) نیز در کاری مشابه شواهد بیشتری را در حمایت از مطالعه بوش فراهم کردند و بر نقش شعارهای تبلیغاتی در حمایت و یا عدم حمایت از استراتژی توسعه نام تجاری تأکید کردند.
شعارهای تبلیغاتی به همراه نام تجاری و لوگو، سه عامل کلیدی در شناسایی نام تجاری هستند؛ که به وسیله ی آن ها نام تجاری با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار میکند. نام تجاری و لوگو به طور پیچیده ای به هویت ذاتی نام تجاری متصل هستند. نام تجاری، در ابتدایی ترین فرم خود همان هویت نام تجاری است . به همین دلیل هر تغییری در نام تجاری منجر به تقریباً از دست دادن کل هویت نام تجاری می شود .
یک لوگو نیز به همین دلیل در شرایطی مشابه قرا دارد، اما با این تفاوت که میتواند«به روز شود». عوامل به دلیل ضعف در توانایی ذاتی برای بیان مشخصات محصول، توانایی محدودی در ایجاد یک تصویر دارند و تمام مزیت و برتری این عوامل بلندمدت، به تبلیغات بستگی دارد . شعارهای تبلیغاتی میتوانند نقش حمایتی مهمی در شناسایی نام تجاری ایفا کنند. تبلیغات میتوانند و باید درباره ی تصویر محصول چیزی بیان کنند تا از این طریق امکان ارتباط با آنچه نام تجاری نماینده آن است را ممکن سازد . به این شکل، شعارهای تبلیغاتی کمک مهم و اساسی به شناسایی نام تجاری میکنند. این شناسایی به نوبه خود، آگاهی از نام تجاری و تصویر نام تجاری را از طریق شناخت، یادآوری و تداعی های مطلوب برای نام تجاری بالا میبرد.بنابرین از شعارهای تبلیغاتی می توان به عنوان ابزاری برای به دست آوردن معنی یک نام تجاری و بازسازی آنچه نام تجاری را به خصوص میسازد، استفاده کرد.(کوهلی و دیگران،۲۰۰۷)
۱-۴ . اهداف تحقیق:
فرم در حال بارگذاری ...