۲-۲-۱۵-۶-۲- معایب بانکداری الکترونیکی: ۸۰
۲-۲-۱۵-۷- اصول بانکداری الکترونیک ۸۱
۲-۲-۱۵-۷-۱- مشتری مداری: ۸۱
۲-۲-۱۵-۷-۲- ایجاد تنوع درابزارهای خدمات رسانی: ۸۱
۲-۲-۱۵-۸- بانکداری الکترونیک در ایران ۸۲
۲-۲-۱۵-۹- بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک در ایران ۸۳
۲-۲-۱۵-۹-۱- ده سال بانکداری الکترونیک به روایت آمار ۸۳
۲-۲-۱۵-۹-۲- ایران و چالشهای نوین صنعت بانکداری الکترونیکی: ۸۴
۲-۳- بخش سوم: نظریه های تحقیق ۸۴
۲-۳-۱- رویکردهای نظری ۸۴
۲-۳-۱-۱- مدلهای چهارگانه گرونیک و هانت ۸۴
۲-۳-۱-۲- نظریه تعالی سازمانی: ۹۱
۲-۴- بخش چهارم: پژوهشهای پیشین ۹۳
۲-۴-۱- تحقیقات داخلی: ۹۴
۲-۴-۲- تحقیقات خارجی: ۹۶
۲-۵- چهارچوب نظری ۹۸
۲-۵-۱- الگوی هانت و گرانیک ۹۸
۲-۵-۲- نظریه تعالی ۹۸
۲-۶- فرایند فرموله کردن متغیرها و مفاهیم تحقیق ۹۹
۳-۱ شمای تحقیق ۱۰۵
۳-۲ بیان سوالها و فرضیه های تحقیق ۱۰۵
۳-۳ تعریف نظری و عملیاتی متغیرها ۱۰۶
۳-۴ روش تحقیق ۱۱۳
۳-۵- تکنیک تحقیق ۱۱۴
۳-۶- جامعه آماری ۱۱۴
۳-۷ برآورد حجم نمونه ۱۱۵
۳-۸- روش نمونه گیری ۱۱۶
۳-۹- واحد تحلیل ۱۱۶
۳-۱۰- رویه جمعآوری اطلاعات ۱۱۶
۳-۱۱- سطح تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۱۷
۳-۱۲- تکنیکهای آماری مورد استفاده در توصیف و تحلیل اطلاعات ۱۱۷
۳-۱۳- محدودیتهای روش شناختی پژوهش ۱۱۷
۳-۱۴- سنجش اعتماد ۱۱۷
۳-۱۵- اعتبار ۱۱۸
مقدمه: ۱۲۳
الف- توصیف یافتهها ۱۲۴
جدول شماره ۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اهمیت به روابطعمومی به عنوان ابزار فرهنگسازی ۱۲۴
جدول شماره ۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تشکیل بانک اطلاعاتی ۱۲۴
جدول شماره۳ – توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فناوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات ۱۲۴
جدول شماره۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب روابطعمومی الکترونیک و انعکاس پیشنهادات ۱۲۵
جدول شماره ۵-توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارائه خدمات با کیفیت ۱۲۵
جدول شماره ۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب افکار عمومی ۱۲۵
جدول شماره ۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اطلاعرسانی ۱۲۶
جدول شماره ۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتبار سازمان ۱۲۶
جدول شماره۹- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارتباط درون سازمانی ۱۲۶
جدول شماره۱۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرهنگ سازمانی ۱۲۷
جدول شماره ۱۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انتشار نشریه ۱۲۷
جدول شماره ۱۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب بانکداری الکترونیک ۱۲۸
جدول شماره۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استقبال از خدمات ۱۲۸
جدول شماره ۱۵- توزیع فراوانی پاسخگویان برجسب بخش متولی تغذیه محتوای سایت ۱۲۸
جدول شماره ۱۶- توزیع فراوانی پاسخگویان برجسب علت حضور مدیر روابطعمومی در جلسات مدیران سطح بالای بانک ۱۲۹
جدول شماره ۱۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت روابطعمومی ۱۳۰
جدول شماره ۱۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت ارتباط با مشتری ۱۳۰
جدول شماره ۱۹- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت بازاریابی ۱۳۰
جدول شماره ۲۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت تبلیغات ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۱- توزیع پاسخگویان بر حسب استفاده از تحقیق افکارسنجی ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۲- توزیع پاسخگویان بر حسب روش تحقیقات مورد استفاده ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۳، توزیع پاسخگویان برحسب نقش بانکداری الکترونیک در کاهش تعداد پرسنل روابطعمومی ۱۳۲
فرم در حال بارگذاری ...