وبلاگ

توضیح وبلاگ من

فایل پایان نامه با فرمت word : دانلود پروژه های پژوهشی در رابطه با ارزیابی میزان ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

اجرا شده

۱۱

۱۹/۳

۶۰۹/۰

۲۸۳/۰

۴۵۶/۵

۱۰

۰۰۰/۰

۲۶۲/۲

۲۵۰/۳

آموخته شده

۱۱

۸۸۵/۲

۶۴۱/۰

نتایج: با توجه به قدر مطلق t محاسبه شده(۴۵۶/۵) از t بحرانی جدول (۳٫۲۵۰) در سطح خطاپذیری ۰۱/۰ و درجه آزادی ۱۰، بزرگتر است، ( به عبارت دیگر سطح معنی داری آن از ۰۱/۰ کوچکتر است، ۰۱/۰p<) فرض صفر رد می‌گردد. بنابراین با احتمال ۹۹ درصد بیان می کنیم که بین میانگین به دست آمده و میانگین مورد انتظار (۵) تفاوت معنی داری وجود دارد و میانگین به دست آمده از میانگین مورد انتظار به صورت معنی داری پایین تر است برای یافتن رابطه بین دوبرنامه درسی اجرا شده وآموخته شده، ضریب همبستگی پیرسون را بین دوبرنامه محاسبه می کنیم.اطلاعات آماری این مجموعه به شرح جدول۴-۳ می باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول۴-۴: ضریب همبستگی پیرسون بین برنامه درسی آموخته شده و اجرا شده

شاخص متغیرها

ضریب همبستگی

سطح معنی داری (دو دامنه)

تعداد

برنامه درسی آموخته شده و اجرا شده

۹۶۷/۰

۰٫۲۵

۱۱

با عنایت به جدول D به منظور تشخیص معنا داری ضریب همبستگی پیرسون با توجه به سطح معنی داری به دست آمده (۰٫۲۵) و درجه آزادی ۹ برای ۱۱گروه ، در سطح ۰٫۲۵ فرض تحقیق تایید می شود. بنابراین با احتمال ۹۹ درصد بیان می کنیم که بین برنامه درسی آموخته شده و اجرا شده رابطه معنی داری وجوددارد. این رابطه مستقیم و ضریب همبستگی آن ۹۶۷/۰ است همانطورکه درجدول ۴-۴ مشاهده میشود مقدارضریب همبستگی پیرسون را بین دو برنامه درسی اجرا شده و آموخته شده، برابر ۹۶/۰ باشدکه این مقدار همبستگی وهم جهت بودن دو برنامه درسی اجرا شده وآموخته شده به میزان ۹۶۷/۰نشان می دهد. اطلاعات مربوط به ضریب همبستگی برنامه درسی اجرا شده و آموخته شده پیوست می باشد.
نمودار ۴-۳- ضریب همبستگی پیرسون بین دو برنامه درسی اجرا شده و آموخته شده
نمودار جمع بندی فرضیه ۱-۲و۳- بین برنامه درسی اجرا شده و آموخته شده علوم تجربی پایه سوم راهنمایی در ناحیه ۲ شیراز انطباق وجود دارد. این دو برنامه با برنامه قصد شده انطباق ندارند.

نمودار ۴-۴ مقایسه برنامه درسی آموخته شده و برنامه درسی اجرا با برنامه درسی قصد شده
۴-۲-۲ فرضیه های ویژه پژوهش
فرضیه ۱-۱ بین اهداف برنامه قصد شده با اهداف برنامه اجرا شده علوم تجربی پایه سوم راهنمایی مدارس ناحیه ۲ شیراز انطباق وجود دارد.
اهداف برنامه قصد شده علوم تجربی پایه سوم راهنمایی مدارس ناحیه ۲ شیراز، با بهره گرفتن از چک لیست ۲-۱۳ شمارش می شوند و اهداف برنامه اجرا شده علوم تجربی پایه سوم راهنمایی با بهره گرفتن از اهداف منظور شده در آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله اول و دوم مشخص می گردند جدول ۴-۵ تعداد اهداف، درصدو نسبت هربرنامه را به تفکیک نشان می دهد. همانطور که در جدول۴-۵ ملاحظه می شود تعداد اهداف دانشی در برنامه درسی اجرا شده بیش از ۳/۱ برابر از حد تعیین شده دربرنامه درسی قصد شده وجود داشته است و برعکس این حالت در مورد اهداف نگرش واهداف مهارت صدق می کند و هر دو دسته اهداف در حد تعیین شده دربرنامه درسی قصد شده بسیار کمتر از حد تعیین شده دربرنامه درسی قصد شده و حتی حد قابل قبول ۵۰% می باشد
جدول ۴-۵ تعداد و درصد و نسبت اهداف هر برنامه به تفکیک


فرم در حال بارگذاری ...

« فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : دانلود مطالب در مورد انتقال حرارت جابه جایی اجباری ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمقالات و پایان نامه ها درباره :اصول، روشها و … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم