وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سایت دانلود پایان نامه : پایان نامه :بررسی حاشیۀ بازاریابی محصول پرتقال … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

نتایج نشان میدهد اکثر عملیات بازاریابی گروه های باغداران با درآمد پایین تر، توسط کارگزاران مستقل انجام شده است. همچنین آزمون مقایسه میانگین مربوط به کارگزاران مختلف فروش و بازاریابی محصول بر اساس الگوی توکی و دانکن انجام شد که در سطح اطمینان ۹۵ درصد معنی دار بوده است و نتایج زیر بدست آمده است:گروه های درآمدی که فروش آنها به صورت سلف خری بوده در دسته یک وگروههای با فروش از طریق حق العملکاری در دسته دو و گروه های با مسیر فروش میدان و مستقیم به خرده فروش و مصرفکننده در دسته سه قرار میگیرند. کمترین سطح درآمدی مربوط به زمانی است که باغداردر دسته یک و بیشترین سطح درآمدی مربوط به زمانی است که باغدار در دسته سه قرار میگیرد.
بنابراین بین انجام عملیات توسط کارگزاران مستقل بازاریابی و سطوح درآمدی باغداران رابطه معکوس و معنی داری وجود دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۳-۲-۲- فرضیه دوّم
* بین سطوح حاشیه های بازاریابی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنها رابطه وجوددارد.
برای آزمون این فرضیه از تکنیک همبستگی اسپیرمن استفاده شده است، گزارش آزمون در جدول ۴-۴۱ آمده است.
جدول ۴-۴۱: نتایج محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن فرضیه دوّم

رابطه
تعداد نمونه
ضریب همبستگی

Sig

سطوح حاشیه های بازاریابی باغداران و مهارت های بازاریابی آنها
۲۰۰
*۱۵۳/۰-
۰۱۲/۰

نتایج نشان میدهد مقدار آماره محاسبه شده برابر است با ۱۵۳/۰ که با توجه به سطح معنی داری بدست آمده(sig=0.012) در سطح اطمینان ۹۵ درصد معنی دار می باشد. بنابراین بین سطوح حاشیه های بازاریابی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنها رابطه معکوس و معنی داری وجود دارد. هر چه مهارتهای بازاریابی باغداران بالاتر است بطور معنی دار حاشیه های بازاریابی آنها پایینتر است.
۴-۳-۲-۳- فرضیه سوّم
*بین سطوح ضایعات پرتقال در فرایند بازاریابی و مهارت های بازاریابی باغداران رابطه وجود دارد.
این فرضیه در حالت کلی بیان شده و نتیجه حاصل در مقایسه با حالتی که این آزمون در یک مسیر مشخص فروش برای باغداران یا برای یک سطوح مشخص مهارتی باغداران انجام میشود، کاملاً متفاوت است.
آزمون فرضیه به وسیله محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن که گزارش آن در جدول۴-۴۲ آمده است صورت گرفته است.
جدول ۴-۴۲: نتایج محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه سوّم

رابطه
تعداد نمونه
ضریب همبستگی

Sig

سطوح ضایعات پرتقال در فرایند بازاریابی و مهارت های بازاریابی باغداران
۲۰۰
**۹۴۴/۰
۰۰/۰

نتایج نشان می دهد مقدار آماره محاسبه شده برابر با ۹۴۴/۰ که با توجه به سطح معنی داری به دست آمده(sig=0.00) در سطح اطمینان ۹۹ درصد معنی دار می باشد. بنابراین بین سطوح ضایعات پرتقال در فرایند بازاریابی و مهارتهای بازاریابی باغداران رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. همین آزمون برای تشخیص سطوح ضایعات پرتقال در مسیر فروش و مهارتهای بازاریابی باغداران انجام شده که نتایج مشابهی به دست آمده است. با توجه به این که بر مبنای پایه های نظری تحقیق، بین مهارتهای بازاریابی باغداران و سطوح ضایعات پرتقال رابطه عکس وجود دارد، پس این فرضیه در حالت کل، رد شده و مورد قبول واقع نمی شود. برای اثبات و آزمون تئوری فوق بایستی این مقایسه در حالتی انجام شود که یا همه باغداران مورد مطالعه از یک مسیر فروش استفاده کرده باشند و یا این که همه باغداران مورد مطالعه در یکی از چهار گروه مهارتهای بازاریابی تعیین شده قرار داشته باشند. بنابراین به لحاظ مشکلات روش شناختی موجود در این رابطه حکم معنی داری را نمی توان صادرکرد.
۴-۳-۲-۴- فرضیه چهارم
*بین سطوح درآمدی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنها رابطه وجود دارد.
برای آزمون این فرضیه نیز از تکنیک همبستگی اسپیرمن استفاده شده است که گزارش آن در جدول ۴-۴۳ آمده است.


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع کارشناسی ارشد در مورد : بررسی دانش، نگرش، تمایلات … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود پایان نامه با فرمت word : منابع پایان نامه با موضوع بررسی اثرات ضد باکتری ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم