وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود منابع تحقیقاتی : مطالب پژوهشی درباره : اثربخشی شناخت درمانی هستی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۲۴/۱

۵۲/۰

۱۵/۵۰

۴/۳۳

۵۱/۳

۶۶/۶

۴۱/۱

۱۰

۳

جدول و نمودار روند ۴-۴، نمرات خام و نمودار روند تغییرات بی‌معنایی
جدول و نمودار روند ۴-۴ نمرات خام بی‌معنایی نشان میدهد، نمرات آزمودنی اول در طی جلسات درمان تغییراتی در جهت کاهش شدت بی معنایی داشته است و این کاهش در جلسات پیگیری افزایش اندکی داشته است. نمرات آزمودنی دوم کاهش شدت بی معنایی را نشان میدهد. در جلسات پیگیری افزایش اندکی داشته و مجدداً در پیگیری دوم کاهش داده است؛ و همچنین نمرات آزمودنی سوم در طی جلسات درمان تغییراتی در جهت کاهش شدت بی معنایی داشته است و در جلسات پیگیری مجدداً افزایش اندکی مشاهده شد. در نمودار روند، کاهش نمرات بیمعنایی از مرحله خط پایه تا پیگیری مشاهده میشود. در جدول ۴-۵ شاخص‌های تغییرات روند، شیب و میزان تغییرپذیری آزمودنی‌ها در مقیاس بی‌معنایی را نشان میدهد.
جدول ۴-۵- شاخص‌های تغییرات روند، شیب و میزان تغییرپذیری آزمودنی‌ها در مقیاس بی‌معنایی
جدول ۴-۵ نشان میدهد که بیش‌ترین تغییر و بهبودی مربوط به آزمودنی دوم است به گونهای که ۵/۶۲ درصد بعد از مرحله پیگیری در مؤلفه‌ی بی‌معنایی بهبودی حاصل شده است. که نشان از اثربخشی درمان در این مؤلفه و کاهش نشانه بی‌معنایی در آزمودنی است، درصد کاهش نمرات در آزمودنی دوم برابر با ۶/۱۶۶ بود، یعنی نمره خام در این مؤلفه از ۱۲ به ۵/۴ رسیده است، در آزمودنی اول و سوم درصد بهبودی قابل‌توجه بود به گونه‌ای که در آزمودنی اول ۳۶/۴۷ درصد بهبودی نسبت به مرحله خط پایه و در آزمودنی سوم ۵۵ درصد بهبودی در مؤلفه‌ی بی‌معنایی مشاهده میشود.
در جدول و نمودار ۴-۶ نمرات خام مؤلفه‌ی ملالت و نمودار روند تغییرات نمرات خام ارائه شده است.
جدول و نمودار روند ۴-۶ نمرات خام و نمودار روند تغییرات ملالت
همان‌گونه که در جدول و نمودار روند ۴-۶ مشاهده میشود، نمرات آزمودنی اول در طی جلسات درمان تغییراتی در جهت کاهش شدت ملالت داشته است و این کاهش تا پیگیری پایدار بوده است. نمرات آزمودنی دوم ابتدا کاهش شدت ملالت را نشان میدهد. در وسط درمان افزایش و مجدداً در پایان جلسات کاهش و این کاهش تا جلسات پیگیری پایدار بوده است؛ و همچنین نمرات آزمودنی سوم در طی جلسات درمان تغییراتی در جهت کاهش شدت ملالت داشته است و این کاهش تا جلسات پیگیری پایدار بوده است. در نمودار روند، کاهش نمرات ملالت از مرحله خط پایه تا پیگیری مشاهده میشود. تغییرات کاهش نمرات ملالت در آزمودنی سوم تغییرات پایدار و منظمی را نشان میدهد. در جدول ۴-۷ شاخص‌های تغییرات روند، شیب و میزان تغییرپذیری آزمودنی‌ها در مقیاس ملالت را نشان میدهد.
جدول ۴-۷- شاخص‌های تغییرات روند، شیب و میزان تغییرپذیری آزمودنی‌ها در مقیاس ملالت

شاخص کوهن

اندازه اثر

درصد کاهش نمرات (MPR)

درصد بهبودی پس از پیگیری (MPI)

انحراف استاندارد
پیگیری

میانگین پیگیری

شاخص کوهن

اندازه اثر

درصد کاهش نمرات (MPR)

درصد بهبودی پس از مداخله (MPI)

انحراف استاندارد
مداخله

میانگین مداخله

انحراف استاندارد
خط پایه

میانگین خط
پایه

ردیف

۵۷/۸

۹۷/۰

۳/۱۳۳

۱۴/۵۷


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه ارشد : بررسی فقهی فروش اقساطی در نظام بانکداری ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :مدلسازی و بررسی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم