چکیده انگلیسی ۱۳۴
فهرست جداول
عنوان……………………………………………………………………………………………………………………………………………………صفحه
جدول ۲-۱: خلاصهای از تعاریف نوستالژی ۳۶
جدول ۳-۱: میزان آلفای بدست آمده برای هریک از شاخص های پژوهش ۶۴
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول ۴-۱: شاخص های برازش مدل نوستالژی برانگیخته ۶۹
جدول ۴-۲: شاخصهای برازش مدل آشنایی با شخصیت نوستالژیکی ۷۰
جدول ۴-۳: شاخصهای برازش مدل تأثیرپذیری نوستالژیکی ۷۲
جدول ۴-۴: شاخصهای برازش مدل تمایل به خرید ۷۳
جدول ۴-۵: شاخصهای برازش مدل تحلیل عاملی تأئیدی شاخصهای تحقیق ۷۵
جدول ۴-۶: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۷۷
جدول ۴-۷: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ۷۷
جدول ۴-۸: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی ۷۷
جدول ۴-۹: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تعداد سنوات طرفداری ازعلی کریمی ۷۸
جدول ۴-۱۰: توزیع فراوانی شاخص میزان نوستالژی برانگیخته ۷۹
جدول ۴-۱۱: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص نوستالژی برانگیخته ۷۹
جدول ۴-۱۲: توزیع فراوانی شاخص میزان آشنایی پاسخگویان با شخصیت نوستالژیک ۸۰
جدول ۴-۱۳: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص آشنایی با شخصیت نوستالژیک ۸۰
جدول ۴-۱۴: توزیع فراوانی شاخص میزان تأثیر پذیری نوستالژیکی ۸۱
جدول ۴-۱۵: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص میزان تأثیر پذیری نوستالژیکی ۸۱
جدول ۴-۱۶: توزیع فراوانی شاخص میزان تمایل به خرید ۸۲
جدول ۴-۱۷: توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص میزان تمایل به خرید ۸۳
جدول ۴-۱۸: بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق به کمک آزمون کولموگرف اسمیرنف ۸۴
جدول ۴-۱۹: ماتریس همبستگی پیرسون بین متغیرهای تحقیق ۸۵
جدول ۴-۲۰: مشخصکنندههای تحلیل رگرسیونی تأثیرآشنایی با شخصیت نوستالژیکی بر نوستالژی برانگیخته ۸۶
جدول ۴-۲۱: ضریب رگرسیونی تأثیر آشنایی با شخصیت نوستالژیکی بر نوستالژی برانگیخته ۸۶
جدول ۴-۲۲: مشخصکنندههای تحلیل رگرسیونی تأثیر تأثیرپذیری نوستالژیکی بر نوستالژی برانگیخته ۸۷
جدول ۴-۲۳: ضریب رگرسیونی تأثیر تأثیرپذیری نوستالژیکی بر نوستالژی برانگیخته ۸۷
جدول ۴-۲۴: مشخصکنندههای تحلیل رگرسیونی تأثیر نوستالژی برانگیخته بر تمایل به خرید ۸۸
جدول ۴-۲۵: ضریب رگرسیونی تأثیر نوستالژی برانگیخته بر تمایل به خرید ۸۹
جدول ۴-۲۶: جدول ماتریس همبستگی رابطه بین سن با نوستالژی برانگیخته ۹۰
جدول ۴-۲۷: مشخصکنندههای تحلیل رگرسیونی تأثیر سن بر نوستالژی برانگیخته ۹۰
جدول ۴-۲۸: بررسی رابطه بین جنسیت هواداران و نوستالژی برانگیخته ۹۱
جدول ۴-۲۹: جدول ماتریس همبستگی رابطه بین سن با تمایل به خرید ۹۲
جدول ۴-۳۰: مشخصکنندههای تحلیل رگرسیونی تأثیر سن بر تمایل به خرید ۹۲
جدول ۴-۳۱: ضریب رگرسیونی تأثیر نوستالژی برانگیخته بر تمایل به خرید ۹۳
جدول ۴-۳۲: بررسی رابطه بین جنسیت هواداران و تمایل به خرید ۹۴
جدول ۴-۳۳: نتایج اجرای مدل ساختاری تأثیر مولفههای نوستالژی بر تمایل به خرید ۹۶
جدول ۴-۳۴: میزان تأثیر مستقیم و غیر مستقیم مولفههای نوستالژی بر تمایل به خرید ۹۷
فهرست اشکال عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه
شکل ۱-۱: چارچوب مفهومی پژوهش ۸
شکل ۲-۱: عوامل موثر بر تصمیم خرید ورزشی ۲۲
شکل ۲-۲: فرایند تصمیم خرید ۲۴
شکل ۲-۳: مدل آمادگی خریدار ۲۶
شکل ۲-۴: مدل رفتار خرید نیکوزیا ۲۹
شکل ۲-۵: مدل تمایل به خرید مایکل بونرا ۳۱
شکل ۲-۶: مدل توربان و کینگ ۳۲
شکل ۴-۱: مدل اندازه گیری شاخص نوستالژی برانگیخته با گویههای سازندهاش ۶۸
شکل ۴-۲: مدل اندازه گیری شاخص آشنایی با شخصیت نوستالژیکی با گویههای سازندهاش ۷۰
شکل ۴-۳: مدل اندازه گیری شاخص تأثیرپذیری نوستالژیکی با گویههای سازندهاش ۷۱
شکل ۴-۴: مدل اندازه گیری شاخص تمایل به خرید با گویههای سازندهاش ۷۳
شکل۴-۵: مدل اندازه گیری تحلیل عاملی تأئیدی شاخصهای تحقیق با گویههای سازنده ۷۴
شکل ۴-۶: خروجی نرمافزار لیزرل در حالت استاندارد آزمون رابطه علی تأثیر مولفههای نوستالژی بر تمایل به خرید ۹۵
شکل ۴-۷: خروجی نرمافزار لیزرل در حالت معنیداری آزمون رابطه علی تأثیر مولفههای نوستالژی بر تمایل به خرید ۹۶
فصل اول
طرح پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...