وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پروژه های پژوهشی در رابطه با ارزیابی کتابخانه های ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

میانگین

۵۱٫۴۰ %

نمودار ۴-۱۱ ، میزان مطابقت کتابخانه های مورد بررسی ، با استاندارد هفتم از نظر کمی.
۴-۹ : استاندارد هشتم ، بودجه:
در پاسخ به پرسش هشتم پژوهش ، ” میزان مطابقت بودجه ی تخصیص یافته به کتابخانه های دانشکده های دانشگاه آزاد واحد کرج ، با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران تا چه اندازه است ؟” سوالات مطرح شده به صورت زیر بررسی می شود :
در پاسخ به سوال ۷۱ ، هر ۱۰ کتابخانه بررسی شده پاسخ مثبت را ثبت کرده اند . درصد پاسخ گویی به این پرسش ۱۰۰ % می باشد . در نتیجه ، ۱۰۰ % کتابخانه های مورد بررسی ، مقدار بودجه مشخص و معینی از طرف دانشگاه دریافت می شود .
در پاسخ به پرسش ۷۲ ، تنها یک کتابخانه پاسخ مثبت و هفت کتابخانه پاسخ منفی را ثبت کرده اند . درصد پاسخ گویی به این پرسش ۸۰ % می باشد . بر همین اساس در ۱۲٫۵ % کتابخانه ها بودجه جاری و سالانه برای هزینه های سرمایه ای نظیر مجموعه پایه ، ساختمان و غیره در نظر گرفته می شود .

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

در پاسخ به سوال ۷۳ ، کتابخانه پاسخ مثبت ، ۷ کتابخانه پاسخ منفی داده اند . درصد پاسخ گویی به این پرسش ۱۰۰ % می باشد .بر همین مبنا ، در ۳۰ % کتابخانه ها ، مسئولیت هزینه و کنترل بودجه بر ریاست کتابخانه است .
در پاسخ به سوال ۷۴ ، ۵ کتابخانه پاسخ مثبت ، ۵ کتابخانه پاسخ منفی داده اند . درصد پاسخگویی به این پرسش ، ۱۰۰ % می باشد . در نتیجه در ۵۰ % کتابخانه ها بودجه مصوب در آغاز هر سال به کتابخانه ارائه می شود .
در پاسخ به سوال ۷۵ ، ۲ کتابخانه پاسخ مثبت و ۷ کتابخانه پاسخ منفی را ثبت کرده اند . درصد پاسخ گویی به این پرسش ۹۰ % می باشد . در نتیجه در ۲۲٫۲ کتابخانه ها ، واحدهای حسابداری برای نگهداری حساب های مالی وجود دارد .
در پاسخ به پرسش ۷۶ پرسشنامه ، ۴ کتابخانه پاسخ مثبت و ۳ کتابخانه پاسخ منفی را ثبت کرده اند. درصد پاسخ گویی به این پرسش ، ۷۰ درصد می باشد . بر همین مبنا ، ۷۱٫۴۲ درصد کتابخانه ها ، ۷۰ تا ۹۰ بودجه را برای تهیه منابع و ۱۰ تا ۳۰ درصد را برای سایر هزینه ها اختصاص می دهند .
در پاسخ به سوال ۷۷ ، ۲ کتابخانه پاسخ مثبت ، ۵ کتابخانه پاسخ مثبت داده اند . درصد پاسخگویی به این پرسش ۷۰ % می باشد . در نتیجه در ۲۸٫۷۵% کتابخانه های بررسی شده ، ۳ % بودجه کل اختصاص یافته به دانشکده به کتابخانه داده می شود .
در پاسخ به سوال ۷۸ ، ۸ پاسخ مثبت و ۱ پاسخ منفی ثبت شده است . درصد پاسخگویی به این پرسش ۱۰۰ % بوده است . به همین دلیل ، در صورت تخصصی بدن کتابخانه ها در ۸۸٫۸۸ % از کتابخانه های مورد بررسی ۳۰ تا ۷۰ درصد بودجه برای تهیه منابع خارجی اختصاص می یابد.
در پاسخ به سوال ۷۹ ، ۶ کتابخانه پاسخ مثبت ، ۱ کتابخانه پاسخ منفی را ثبت کرده اند . درصد پاسخ گویی به این پرسش ۷۰ % می باشد .بر همین اساس ، در ۷۵ % کتابخانه ها پیشنهاد بودجه توسط رئیس کتابخانه ارائه می گردد.
در پاسخ به سوال ۸۰ ، ۹ پاسخ منفی ارائه شده و هیچ پاسخ مثبتی ثبت نشده است .درصد پاسخگویی به این پرسش ۹۰ % میباشد . در نتیجه در صفر درصد از کتابخانه های بررسی شده ، به ازای خدمات تکثیر ، مبلغی از کاربران دریافت نمی گردد.
در پاسخ به سوال ۸۱ ، هیچ پاسخ مثبتی ثبت نشده و ۹ پاسخ منفی ارائه شده است . درصد پاسخگویی به این پرسش ۹۰ % می باشد . بر همین اساس ، در صفر درصد کتابخانه ها ، درآمده های حاصله در اختیار رئیس کتابخانه قرار ندارد .
۴-۹-۱ : درصد پاسخ گویی به سوالات استاندارد هشتم .
با توجه به جدول ۴-۲۳، در پاسخگویی به سوالات استاندارد هشتم ، کتابخانه تربیت بدنی با ۴۵٫۴۶ % کمترین پاسخگویی را به این استاندارد داشته است . کتابخانه های فنی و مهندسی ، مامایی و پرستاری و دامپزشکی ، بیشترین پاسخ گویی را به این سوالات داشته اند . به طور کلی کتابخانه مورد بررسی ۹۶٫۷۸ % پاسخگوی پرسشهای این استاندارد بوده اند.
جدول ۴-۲۳ ، توزیع فراوانی و درصد پاسخ گویی به سوالات استاندارد هشتم از نظر کیفی.

نام کتابخانه

درصد پاسخ مثبت

درصد پاسخ منفی

درصد بدون پاسخ

درصد پاسخگویی

۱

مرکزی

۴۵٫۴۶

۴۵٫۴۶

۹٫۰۹

۹۰٫۰۹

۲

علوم پایه

۴۵٫۴۶

۳۶٫۳۷

۱۸٫۱۸

۸۱

۳


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع دانشگاهی : نگارش پایان نامه درباره اسطوره در شعر شاعران … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینپروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :بررسی عناصر فرهنگ استراتژیک … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم