وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع مورد نیاز برای پایان نامه : مطالب در رابطه با ارتباط علّی شایستگی با خودکارآمدی رهبری … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۵/۶۴

کاملا موافقم

۲

۳/۱

کل

۱۵۲

۰/۱۰۰

همانطور که یافته­های جدول ۱۴٫۴ نشان می­دهد؛ از ۵۰ نفر نمونه مورد بررسی، ۵۲ نفر (۲/۳۴ درصد) از پاسخگویان در مورد خودکارآمدی رهبری نظری نداشتند، ۹۸ نفر (۵/۶۴ درصد) از پاسخگویان با خودکارآمدی رهبری موافق و ۲ نفر (۳/۱ درصد) از پاسخگویان با خودکارآمدی رهبری کاملا موافق هستند لذا بطور کلی نتیجه می­ شود میزان توافق پاسخگویان با خودکارآمدی رهبری در محیط کارشان زیاد است. شکل ۱۴٫۴ فراوانی هر یک از پاسخ­ها را در مورد شاخص خودکارآمدی رهبری بصورت شهودی نشان می­دهد.
شکل ۱۴٫۴٫ فراوانی هر یک از پاسخ­های شاخص خودکارآمدی رهبری
جدول ۱۵٫۴٫ آماره­ های گرایش به مرکز و پراکندگی شاخص خودکارآمدی رهبری

معیارهاری تمرکز

معیارهای پراکندگی

میانگین

میانه

مد

انحراف معیار

دامنه تغییرات

خودکارآمدی رهبری

۶۷/۳

۰۰/۴

۴

۴۹/۰

۳

همانطور که یافته­های جدول ۱۵٫۴ نشان می­دهد؛ کل ۱۵۲ نفر نمونه مورد بررسی نظر خود را در مورد شاخص خودکارآمدی رهبری ثبت نموده ­اند و این نشان از زیاد بودن توافق پاسخگویان با خودکارآمدی رهبری دارد. مد این شاخص عدد ۴ می­باشد یعنی بیشترین تکرار در رابطه با این شاخص مربوط به پاسخ “با خودکارآمدی رهبری موافقم” می­باشد. میانه این مؤلفه عدد ۰۰/۴ محاسبه شده یعنی ۵۰% پاسخ­ها “با خودکارآمدی رهبری موافقم” ثبت شده است. انحراف معیار این مؤلفه عدد ۴۹/۰ محاسبه شده که چون در مقایسه با دامنه تغییرات (۲) مقداری کوچک است نشان از توافق نظر پاسخگویان (هم عقیده بودن پاسخگویان) در رابطه با خودکارآمدی رهبری می­باشد. شکل ۱۵٫۴ نحوه توزیع مشاهدات (پاسخ­های) شاخص خودکارآمدی رهبری را همراه با خط احتمال نرمال بصورت شهودی نشان می­دهد.
شکل ۱۵٫۴٫ بافت­نگار شاخص خودکارآمدی رهبری
۲٫۴٫ آمار استنباطی
۱٫۲٫۴٫ آزمون نرمال بودن توزیع داده ­ها
برای تعیین حوزه عملکرد اعم از آمار پارامتری و ناپارامتری، باید نرمال بودن یا نبودن توزیع داده ­ها را مشخص کنیم. برای آزمودن این فرض، از آزمون یک نمونه‌ای کلموگروف اسمیرنوف استفاده می­نمائیم. نتایج حاصل از آزمون کلموگروف اسمیرنوف یک نمونه ­ای برای متغیرهای پژوهش در جدول ۱۶٫۴ ارائه شده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول ۱۶٫۴٫ نتایج آزمون گلموگروف اسمیرنوف یک نمونه ­ای


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه ارشد : منابع کارشناسی ارشد با موضوع بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی با ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینفایل پایان نامه با فرمت word : پروژه های پژوهشی در مورد استفاده از ساقه‌ی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم