وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سایت دانلود پایان نامه : پروژه های پژوهشی در مورد کشف ویژگی های رفتار خادمانه و ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۱۷۵/۰

۱۲۶۲۶/۰

۰۹۰۸۸/۰

رفتار وظیفه گرایانه

واریانس برابر

۱/۰۱۱

۳۱۶/۰

۱/۲۲۸

۱۳۰

۲۲۲/۰

۱۰۹۶۳/۰

۰۸۹۲۸/۰

واریانس نابرابر

۱/۰۵۳

۲۶/۵۵۲

۳۰۲/۰

۱۰۹۶۳/۰

۱۰۴۰۸/۰

رفتار خودسازانه

واریانس برابر

۱۲۵/۰

۷۲۴/۰

۱/۳۱۷

۱۳۰

۱۹۰/۰

۱۰۹۳۹/۰

۰۸۳۰۵/۰

واریانس نابرابر

۱/۲۵۳

۲۸/۷۰۴

۲۲۰/۰

۱۰۹۳۹/۰

۰۸۷۲۸/۰

همانطور که جدول ۵-۵۰ نشان می دهد نتیجه آزمون لوین[۱۸۳] به منظور بررسی برابری واریانس های چهار رفتار خادمانه در دوگروه مذکور معنادار نیست (PValue > .05). بنابراین این دوگروه دارای واریانس یکسان در این متغیرها نیستند و در نتیجه به منظور بررسی فرضیه های مذکور از آماره t برای دو جامعه با واریانس نابرابر استفاده می کنیم.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

با توجه به جدول نتایج آزمون لوین و t نمونه های مستقل (۵-۵۰) نتایج زیر قابل برداشت است:
باتوجه به معنادار نبودن آزمون t در خصوص تفاوت دو گروه پیرامون رفتار خادمانه انسان دوستانه، فرض صفر آماری در خصوص این فرضیه با احتمال ۹۵ درصد، تأیید می گردد(Pvalue = .۱۶۶). بنابراین بروز رفتارخادمانه انسان دوستانه در دو گروه تفاوتی نمی کنید.
آزمون t درخصوص تفاوت طبقه دارای تمرین و تمرین نداشته، پیرامون بروز رفتار خادمانه پیش قدمانه معنادار نیست (Pvalue = .۱۷۵). بنابراین فرض صفر آماری در خصوص این آزمون در سطح تشخیص ۰۵/۰ مورد تایید قرار می گیرد. این نتیجه گواه آن است که داشتن تجربه خدمتگزاری یا عدم آن بر بروز رفتار خادمانه پیش قدمانه تأثیری ندارد.
نتیجه آزمون t در جدول ۵-۵۰ مؤید آن است که فرض صفر آماری در خصوص رفتار وظیفه گرایانه در میان افراد تمرین داشته و بدون تمرین خدمتگزاری در سطح تشخیص ۰۵/۰ مورد تأیید قرار می گیرد (Pvalue = .۳۰۲). این بدان معنا است که داشتن تجربه خدمتگزاری یا عدم آن بر بروز رفتار خادمانه وظیفه گرایانه تأثیری ندارد.
آزمون t درخصوص تفاوت طبقه دارای تمرین و تمرین نداشته، پیرامون بروز رفتار خادمانه خودسازانه معنادار نیست (Pvalue = .۲۲۰). بنابراین فرض صفر آماری در خصوص این آزمون در سطح تشخیص ۰۵/۰ مورد تایید قرار می گیرد. این نتیجه گواه آن است که داشتن تجربه خدمتگزاری یا عدم آن بر بروز رفتار خادمانه خودسازانه تأثیری ندارد.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع تحقیقاتی : تعیین درجه توسعه یافتگی و رتبه بندی شهرستان ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمنابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود مطالب پژوهشی در رابطه با نظام حاکم بر ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم