وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پروژه های پژوهشی در رابطه با حفظ مشتری با … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

H1: رابطه خطی بین دو متغیر وجود دارد (متغیر مستغل بر متغیر وایسته تاثیر معنادار دارد)
زمانی که دنبال این مسئله باشیم که کدام یک از متغیر‌های مستقل برای پیش بینی متغیر وابسته سودمندتر و قوی‌تر است از طریق تحلیل رگرسیون چندگانه[۱۰۷] محاسبه می‌شود. در این روش تاثیر چند متغیر مستقل جهت پیش بینی متغیر وابسته بررسی می‌شود. با روش رگرسیون چندگانه حذف عقبگرد[۱۰۸] ابتدا کلیه متغیر‌های مستقل وارد معادله شده و اثر کلیه متغیر‌ها بر روی متغیر وابسته سنجیده می‌شود و به مرور متغیر‌های ضعیفتر، یکی پس از دیگری از معادله خارج می‌شوند تا زمانی که خطای آزمون معناداری به ده درصد برسد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فرضیه اصلی ۱: بازاریابی رابطه‌مند بر روی وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معنا دار دارد.
متغیر مستقل در این فرضیه بازاریابی رابطه‌مند و متغیر وابسته وفاداری مشتری می‌باشد. برای سنجش بازاریابی رابطه‌مند از سوالات ۱ تا ۱۴ پرسشنامه و برای ارزیابی وفاداری مشتری از سوالات ۲۲ تا ۳۰ پرسشنامه استفاده شده است. میانگین و انحراف معیار متغیرهای بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتری متغیرها بشرح جداول ذیل است:
جدول (۴-۵) میانگین و انحراف معیار متغیر مستقل بازاریابی رابطه‌مند

انحراف از میانگین میانگین ماکزیمم مینیمم حجم نمونه ۰.۶۳ ۳.۵۴ ۴.۷۱ ۱.۳۶ ۳۹۹ بازاریابی رابطه‌مند

همانگونه که از جدول ۴-۵ پیداست، در این نمونه ۳۹۹ تایی کمترین امتیاز برای بازاریابی رابطه‌مند عدد ۱.۳۶ و بیشترین امتیاز ۴.۷۱ می‌باشد. میانگین متغیر بازاریابی رابطه‌مند نیز عدد ۳.۵۴ بدست آمده است. چون این عدد از حد متوسط یعنی عدد ۳ بزرگتر است، می‌توان گفت امتیاز بدست آمده از بازاریابی رابطه‌مند در نمونه مورد بررسی بیشتر از متوسط است. انحراف از میانگین متغیر بازاریابی رابطه‌مند نیز عدد ۰.۶۳ می‌باشد.
جدول (۴-۶) میانگین و انحراف معیار متغیر وابسته وفاداری مشتری

انحراف از میانگین میانگین ماکزیمم مینیمم حجم نمونه ۰.۷۵ ۳.۳۵ ۴.۷۸ ۱.۲۵ ۳۹۹ وفاداری مشتری

همانگونه که از جدول ۴-۶ پیداست، در این نمونه ۳۹۹ تایی کمترین امتیاز برای وفاداری مشتری عدد ۱.۲۵ و بیشترین امتیاز ۴.۷۸ می‌باشد. میانگین متغیر وفاداری مشتری نیز عدد ۳.۳۵ بدست آمده است. چون این عدد از حد متوسط یعنی عدد ۳ بزرگتر است، می‌توان گفت امتیاز بدست آمده از وفاداری مشتری بالاتر از متوسط است. یعنی وفاداری مشتریان مورد مطالعه در حد مناسبی برآورد می‌شود. انحراف از میانگین متغیر وفاداری مشتری نیز عدد ۰.۷۵ می‌باشد.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع پژوهشی : پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع بررسی نقش حمایت سازمانی ادراک شده، عدالت … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیننگاهی به پژوهش‌های انجام‌شده درباره : روش MBR در ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »