وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی استان گیلان- فایل ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

عملکرد

۰٫۸۹۶

۶

کسب دانش

۰٫۸۵۷

۴

دانش بنیان

۰٫۸۹۶

۱۰

۳- ۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها
در این تحقیق از تکنیک­های موجود در آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. میزان گرایش یا پراکندگی از مرکز متغیرهای وابسته و مستقل و همچنین آماری که پدیده های موردنظر را توصیف می نماید را با عنوان آمار توصیفی شناخته می شود (سکاران، ۱۳۹۱،۳۴۲). آمار توصیفی برای تبیین وضعیت پدیده یا مساله یا موضوع مورد مطالعه مورد استفاده قرار می­گیرد، در واقع ویژگی­های مورد مطالعه به زبان آمار تصویرسازی و توصیف می­گردد (حافظ نیا، ۱۳۷:۱۳۸۳). در این تحقیق در مرحله اول تجزیه ­و­ تحلیل داده ­ها، با بهره گرفتن از روش­های آمار توصیفی به بیان خواص نمونه مورد مطالعه پرداخته می­ شود. گام بعدی جهت تجزیه­وتحلیل داده ­ها استفاده از تکنیک­های آمار استنباطی می­باشد. روابطی را که میان متغیرها و سایر اجزا وجود دارد و تفاوت های میان دو یا چند گروه، این قبیل موارد را آمار استنباطی می نامند (سکاران ،۱۳۹۱،۲۴۳). در این تحقیق از روش­های پارامتریک استفاده شده است. جهت آزمون فرضیات تحقیق از روش تحلیل رگرسیون استفاده شد که به ما کمک می­ کند تا درک کنیم که چه اندازه از واریانس متغیر وابسته توسط مجموعه ­ای از پیش ­بینی کننده­ها قابل تبیین می باشد (سکاران، ۳۵۷:۱۳۹۱).

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
این فصل جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده طراحی گردیده است. در فرایند اجرایی، نخست پرسشنامه هایی که توسط پاسخ دهندگان تکمیل گردیده است را جمع آوری کرده و داده های خام مورد نیاز جهت توصیف و آزمون فرضیه ها به کمک رایانه و نرم افزار استخراج می گردند و سپس این داده ها از طریق نرم افزار SPSS 18 تجزیه و تحلیل شده و در دو مرحله به اطلاعات مورد استفاده در این تحقیق، تبدیل می گردند. در مرحله اول که تجزیه و تحلیل توصیفی می باشد، داده های جمع آوری شده به صورت جدول آمار توصیفی و نمودار هیستوگرام ارائه می شود و در مرحله دوم که تجزیه و تحلیل استنباطی می باشد، با بهره گرفتن از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد بررسی قرار می گیرند. در نهایت می توان در مورد پذیرش یا عدم پذیرش هر کدام از فرضیه های آماری اظهارنظر نمود.
۴-۲- توصیف متغیرهای تحقیق
توصیف متغیر کارآفرینی سازمانی
جدول۴-۱: توصیف متغیر کارآفرینی

تعداد

کمترین

بیشترین

میانگین

انحراف معیار

وایانس

کارآفرینی

۳۷

۱۱/۲

۲۲/۴

۳۰۰۳/۳

۶۹۲۳۴/۰

۴۷۹/۰

نمودار ۴-۱: هیستوگرام متغیر کارآفرینی
با توجه به جدول و نمودار ۴-۱ مشاهده می شود که متغیر کارآفرینی دارای کمترین مقدار ۱۱/۲، بیشترین ۲۲/۴، میانگین ۳۰۰۳/۳، انحراف معیار ۶۹۲۳۴/۰ و واریانس ۴۷۹/۰ می باشد.
توصیف متغیر کسب دانش


فرم در حال بارگذاری ...

« پژوهش های کارشناسی ارشد درباره : بررسی تدابیر پیش‌گیری وضعی از … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمطالب با موضوع : بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم