وبلاگ

توضیح وبلاگ من

فایل ها درباره تحلیل پایداری اجتماعی در مجتمع های … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۳

۰۰۴/۰

۴

۰۰۶/۰

نامشخص

۱۲۵

۰۹/۰

۱۱۹

۱۸/۰

۶

۰۰۹/۰

منبع: مرکز آمار ایران، ۱۳۹۰
نمودار شماره۳-۱: هرم سنی جمعیت منطقه ۲۲
ماخذ: مرکزآمار ایران، ترسیم نگارنده
۳-۶-۲ ویژگی های اقتصادی منطقه ۲۲
توسعه منطقه ۲۲، مقارن با تعریف و اجرای پروژه های بسیار مهم درمانی، آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی، ورزشی و سایر کاربری هایی که همه لازم الاجرا هستند و تأمین خدمات ویژه به شهروندان را به عهده دار می باشند، از طرفی اشتغال و بکارگیری از توان و تخصص های مختلف را در پی دارند. تبدیل منطقه ۲۲ به قطب گردشگری شهر تهران نیازمند فعالیت های متنوع و خدمات گسترده ای است که تبع تامین فضای مناسب و مطلوب برای تفریح شهروندان تهران رونق اقتصادی ویژه ای در منطقه و شهر ایجاد می نماید. رفت و آمد شهروندان و مراجعات متعدد جهت استفاده از خدمات عمومی موجود در سطح منطقه ۲۲ جمعیت شناور قابل توجهی را به منطقه ۲۲ گسیل می دارد و قطعا” وجود چنین پتانسیل و توانمندی در منطقه، می تواند این موقعیت جغرافیایی را به قطب بزرگ اقتصادی تبدیل نماید. تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی و بخش دولتی به سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ مشهود و روز افزون است و این ویژگی خاص می تواندت رونق روز افزون منطقه را دو چندان نماید و به این مهم دسترسی های آسان و متعدد و شبکه های بزرگراهی مختلف و موقعیت جغرافیایی منطقه بعنوان یکی از مبادی و خروجی شهر تهران نیز اضافه می گردد که مجموعا” کلیه امکانات و ویژگی های این منطقه دست در دست هم نهاده اند تا منطقه ۲۲ قطب توسعه اقتصادی شهر تهران گردد. اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، جهت انجام وظایف محوله فعال سازی سایر منابع درآمدی که قانون مشخص کرده است در تعامل یا سازمان گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران، مجموعه فعالیت های خود را با محوریت فرایند شناسایی و شناساندن در جلب و جذب سرمایه گذاران معطوف نمود که بخشی از فعالیت و عملکرد ادراه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منطقه در دو سال گذشته به شرح ذیل است:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

ارائه سبدی از فرصت های سرمایه گذاری به بخش خصوصی
افزایش سرانه های خدماتی در مقیاس محله ای، ناحیه ای، منطقه ای با تعریف پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت
رونق اقتصادی از طریق تقویت شاخصه های آن از جمله ایجاد اشتغال، فرصت پروژه های تفریحی گردشگری تجاری و سایر موارد با هماهنگی اداره مشارکت ها
ایجاد درآمدهای پایدار شهری و ارتقاء سطح درآمدی منطقه جهت اجرای پروژه های عمرانی
استفاده از پتانسیل و توانمندی بخش خصوصی در مشارکت با شهرداری جهت نیل به اهداف مدیریت شهری
تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی با مشارکت کلیه شهروندان
همانطور که ذکر شد رویکرد مدیریت ارشد منطقه در تعریف پروژه های مشارکتی افزایش سرانه های خدماتی و رونق اقتصادی با بهره گرفتن از ظرفیت های بخش خصوصی در اداره امور شهر بوده که منتج به امکان سنجی و تعریف بالغ بر ۲۰ پروژه سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی گردیده، شایان ذکر است. ظرف مدت ۵ سال آینده با ایجاد ۹۰۰۰۰ فرصت شغلی ضمن رونق اقتصادی در منطقه با افزایش ۳۳۰ هزار متر مربع فضای تفریحی، ۱۰۰ هزار متر مربع فضای فرهنگی، ۲۳۰۰۰ متر مربع فضای ورزشی، بالغ بر یک میلیون متر مربع فضای خدماتی و پشتیبانی، طرح و اجرای شبکه آبرسانی پارک جنگلی چیتگر، تأمین پارکینگ های مورد نیاز پروژه های شاخص منطقه و احداث باغ گل و پارک بانوان تحول عظیمی در سرانه رفاهی شهر تهران به وجود خواهد آمد که این مهم، دستاورد بسیار بزرگی برای مدیریت شهری در حوزه مشارکت با بخش خصوصی و انجام ماموریت های شهری از طریق سرمایه های ایرانی است.
۳-۶-۲-۱ عملکرد منطقه در بخش بودجه و اعتبارات
منطقه ۲۲ طی دو سال اخیر، موفق به پیگیری، اخذ و جذب اعتبارات جاری عمرانی قابل توجهی بوده است. تاثیر آن به وضوح در اجرای پروژه های عمرانی منطقه مشخص و عیان است. کل اعتبارات سال ۱۳۹۰ منطقه مبلغ ۵۲۵، ۸۱۹، ۲ میلیون ریال بوده است که مبلغ ۲۶۵، ۵۰۰، ۲ میلیون ریال آن صرف اجرای پروژه های عمرانی گردیده است.
در سال ۱۳۹۱ کل اعتبارات منطقه بالغ بر ۸۹۹، ۸۲۴، ۳ میلیون ریال بوده و در بخش عمرانی نیز مبلغ ۷۰۵، ۷۲۶، ۳ میلیون ریال برای پروژه های سطح منطقه اختصاص داده شده است.
جدول شماره ۳-۳: گزارش مقایسه ای اعتبارات مصوب سالهای ۹۲- ۸۸ به میلیون ریال

سال ۸۸

سال ۸۹

سال ۹۰

سال ۹۱

اعتبارات عمرانی

۱۱۸، ۰۰۳، ۱

۵۸۰، ۴۲۱، ۱

۲۶۵، ۵۰۰، ۲

۷۰۵، ۷۲۶، ۳


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع کارشناسی ارشد با موضوع : بررسی تاثیر روش … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشینمنابع پایان نامه درباره انتخاب رکورد مناسب زلزله … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم