وبلاگ

توضیح وبلاگ من

راهنمای نگارش پایان نامه با موضوع بررسی تلفات ناشی از … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

وضعیت تحصیلات

بی­سواد

ابتدایی

راهنمایی

دبیرستان

دیپلم

دانشجو

فوق دیپلم

لیسانس

فوق لیسانس و بالاتر

نامعلوم

مجموع

تعداد

۱۴۷

۱۰۴

۱۰۱

۶۸

۸۴

۲۷

۱۴

۳۸

۸

۰

۵۹۱

درصد

۲۵

۱۸

۱۷

۱۱

۱۴

۵

۲

۶

۱

۰

۱۰۰

نمودار۴-۱۵-وضعیت تلفات استان به تفکیک میزان تحصیلات در سال ۱۳۹۲
۴-۶- سوال ۴ اختصاصی تحقیق: نسبت تلفات راه­های برون­شهری استان به تفکیک محل فوت متوفی چگونه است؟
محل فوت افراد پس از تصادفات جاده­ای استان به عنوان یکی از عامل­های مهم در موضوع مرگ ناشی از این حوادث، محل فوت افراد را به چهار بخش محل وقوع حادثه، حین انتقال به مراکز درمانی، مراکز درمانی و منزل تقسیم می­شوند. بر اساس آمار به دست آمده از پزشکی قانونی، در سال ۱۳۹۲، %۵۴ تلفات (۳۲۱ نفر) در محل حادثه اتفاق افتاده و %۳۵ آن در بیمارستان (۲۰۷ نفر) و %۱۰ در حین انتقال (۵۶ نفر) رخ داده است. در کشور تلفات در محل حادثه %۵۴، در بیمارستان %۳۱.۶ و %۸ در حین انتقال اتفاق افتاده است.
در واقع بیش از نیمی از کشته شدگان، در محل حادثه جان خود را از دست داده­اند. بر اساس این تقسیم بندی بیشترین مرگ افراد در تصادفات جاده­ای در محل وقوع حادثه اتفاق می­افتد. که می ­تواند ناشی از شدت تصادفات جاده­ای باشد. همچنین می ­تواند به علت نامناسب بودن و عدم پوشش کافی مراکز و خدمات امدادی و اورژانس در طول محورهای استان، عدم وجود زیرساخت­های مناسب مخابراتی جهت اطلاع­رسانی به موقع تصادفات و همچنین عدم آگاهی عمومی کافی در زمینه نحوه اطلاع رسانی حوادث و نوع برخورد مناسب با مصدومان تصادفات رانندگی نمونه هایی از دلایل عمده بالا بودن تلفات در محل حادثه می باشد. بنابراین بهبود امکانات و تجهیزات مراکز امداد جاده­ای، پذیرش و رسیدگی به موقع به بیماران در مراکز درمانی و آموزش افراد در خصوص اقدامات اورژانسی اولیه، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده­ای خواهد داشت.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول۴-۱۱- میزان تلفات استان به تفکیک محل فوت متوفی در سال ۱۳۹۲

محل فوت متوفی

در محل حادثه

حین انتقال

بیمارستان

منزل


فرم در حال بارگذاری ...

« مقطع کارشناسی ارشد : دانلود منابع پایان نامه درباره مدل مدیریت کیفیت خدمات ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود فایل ها با موضوع : ارایه مدلی برای ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم