وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود متن کامل پایان نامه ارشد – – پایان نامه های کارشناسی ارشد

 
تاریخ: 25-09-01
نویسنده: نویسنده محمدی

۳-۶-۱)آزمون روایی ۵۸

۳-۶-۲)آزمون پایایی…………………………………………………………………………………. ۵۸

۳-۶-۳)سازگاری قضاوت ها ۶۰

۳-۷)روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۰

۳-۷-۱)تحلیل توصیفی ۶۰

۳-۷-۲)تحلیل استنباطی ۶۱

۳-۸)مورد مطالعه (منطقه آزاد ارس) ۶۳

۳-۸-۱)جایگاه گردشگری در برنامه‌ریزی توسعه منطقه آزاد ارس ۶۴

۳-۸-۲)مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس ۷۳

۳-۹) جمع‌بندی فصل……………………………………………………………………………………………………………۷۶

۴٫تجزیه و تحلیل داده ها ۷۹

۴-۱)مقدمه ۷۹

۴-۲)تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۹

۴-۳)آمار استنباطی ۸۳

۴-۳-۱)نتایج حاصل از آزمون فریدمن جهت اولویت‌بندی عوامل مؤثر برجذب سرمایه‌گذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه سرمایه گذاران ۸۳

۴-۳-۲)نتایج حاصل از تحلیل سلسله مراتبی جهت اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه گذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه کارشناسان ۱۰۲

۱٫کلیات تحقیق ۲

۱-۱)مقدمه ۲

۱-۲)بیان مسئله ۳

۱-۳)اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۵

۱-۴)سوالات تحقیق ۵

۱-۴-۱)سؤال اصلی ۵

۱-۴-۲)سوالات فرعی ۶

۱-۵)اهداف تحقیق ۶

۱-۵-۱)هدف اصلی ۶

۱-۵-۲)اهداف فرعی ۶

۱-۶)قلمرو تحقیق ۷

۱-۶-۱)قلمرو موضوعی ۷

۱-۶-۲)قلمرو مکانی ۷

۱-۶-۳)قلمرو زمانی ۷

۱-۷)استفاده‌ کنندگان از تحقیق ۷

۱-۸)روش تحقیق ۸

۱-۸-۱)نوع تحقیق ۸

۱-۸-۲)روش گردآوری اطلاعات ۸

۱-۸-۳)جامعه و نمونه آماری تحقیق ۸

۱-۹) نوآوری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….۹

۱-۱۰)مفاهیم واژه ها و اصلاحات کلیدی ۹

۱-۱۱)تعاریف عملیاتی ۱۰

۱-۱۲)فرایند انجام تحقیق ۱۳

۱-۱۳)جمع‌بندی فصل………………………………………………………………………………………………………….۱۵

۲٫مبانی نظری ۱۷

۲-۱)مقدمه ۱۷

۲-۲)مفهوم سرمایه‌گذاری ۱۷

۲-۳)نظریه های سرمایه‌گذاری ۱۸

۲-۴)فرایند تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری ۲۰

۲-۵)کسب و کار گردشگری ۲۲

۲-۶)جایگاه و اهمیت سرمایه‌گذاری در کسب و کار گردشگری ۲۳

۲-۷)شرایط و عوامل مؤثر بر جذب سرمایه‌گذاری برای کسب و کار گردشگری ۲۵

۲-۷-۱)زیرساخت‌ها ۲۵

۲-۷-۲)جذابیت‌های محیطی ۲۵

۲-۷-۳)شرایط اقتصادی ۲۶

۲-۷-۴)عوامل تشویقی و حمایتی ۲۷

۲-۷-۵)عوامل سیاسی و اجتماعی ۲۷

۲-۷-۶)عوامل مکانی و جغرافیایی ۲۸

۲-۷-۷)دسترسی به اطلاعات ۲۸

۲-۷-۸)قوانین و مقررات کسب و کار ۲۹

۲-۷-۹)سطح و مرحله توسعه گردشگری در مقصد و بازار آن ۳۱

۲-۸)مبانی نظری مرتبط با مناطق آزاد ۳۲

۲-۸-۱)مفاهیم و تعاریف مناطق آزاد ۳۲

۲-۸-۲)تاریخچه مناطق آزاد ۳۳

۲-۸-۳)مبانی نظری مناطق آزاد در علم اقتصاد ۳۷

۲-۸-۴)اهداف ایجاد مناطق آزاد ۳۹

۲-۹)پیشینه تحقیق ۴۰

۲-۹-۱)تحقیقات داخلی ۴۰

۲-۹-۲)تحقیقات خارجی ۴۵

۲-۱۰)چارچوب نظری تحقیق (مدل مفهومی تحقیق) ۵۰

۲-۱۱)جمع‌بندی فصل ۵۱

۳٫روش تحقیق ۵۵

۳-۱)مقدمه ۵۵

۳-۲)روش تحقیق ۵۵

۳-۳)جامعه آماری تحقیق ۵۶

۳-۴)حجم نمونه و روش نمونه گیری ۵۶

۳-۵)روش های گردآوری اطلاعات ۵۷

۳-۶)آزمون ابزار (پرسشنامه) ۵۸

۳-۶-۱)آزمون روایی ۵۸

۳-۶-۲)آزمون پایایی…………………………………………………………………………………. ۵۸

۳-۶-۳)سازگاری قضاوت ها ۶۰

۳-۷)روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۰

۳-۷-۱)تحلیل توصیفی ۶۰

۳-۷-۲)تحلیل استنباطی ۶۱

۳-۸)مورد مطالعه (منطقه آزاد ارس) ۶۳

۳-۸-۱)جایگاه گردشگری در برنامه‌ریزی توسعه منطقه آزاد ارس ۶۴

۳-۸-۲)مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس ۷۳

۳-۹) جمع‌بندی فصل……………………………………………………………………………………………………………۷۶

۴٫تجزیه و تحلیل داده ها ۷۹

۴-۱)مقدمه ۷۹

۴-۲)تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۹

۴-۳)آمار استنباطی ۸۳

۴-۳-۱)نتایج حاصل از آزمون فریدمن جهت اولویت‌بندی عوامل مؤثر برجذب سرمایه‌گذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه سرمایه گذاران ۸۳

۴-۳-۲)نتایج حاصل از تحلیل سلسله مراتبی جهت اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه گذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه کارشناسان ۱۰۲

۴-۴) جمع‌بندی فصل……………………………………………………………………………………………………….۱۱۳

۵٫نتیجه‌گیری و پیشنهادات ۱۱۵

۵-۱)مقدمه ۱۱۵

۵-۲)خلاصه تحقیق و نتایج ۱۱۵

۵-۳)بحث و بررسی پیرامون سوالات تحقیق ۱۱۶

۵-۴)بحث و نتیجه گیری ۱۱۹

۵-۵)پیشنهادات ۱۲۳

۵-۵-۱)پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق ۱۲۳

۵-۵-۲)پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۱۲۵

۵-۶)محدودیت های تحقیق ۱۲۵

۵-۷)جمع بندی فصل ۱۲۶

فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸

پیوست‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۷

فهرست جدول‌ها

جدول ۲-۱٫ مراحل فرایند سرمایه‌گذاری………………………………………………………………………………. ۲۱

جدول ۲-۲٫ مؤلفه‌های تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۵۲

جدول ۱٫۳٫ جدول مربوط به ضرایب آلفای کرونباخ…………………………………………………………………۵۹

جدول ۱٫۴٫ وضعیت پاسخگویان به تفکیک جنسیت………………………………………………………………۸۰

جدول ۲٫۴٫ وضعیت پاسخگویان به تفکیک سن……………………………………………………………………..۸۱

جدول ۳٫۴٫ وضعیت پاسخگویان به تفکیک تحصیلات…………………………………………………………….۸۲

جدول۵٫۴٫ آمار توصیفی پاسخ‌های سرمایه‌گذاران ‌در مورد اهمیت عوامل مؤثر بر جذب سرمایه‌گذاری کسب‌وکار گردشگری…………………………………………………………………………………………۸۴

جدول ۶٫۴٫ نتایج اولویت بندی عوامل اصلی مؤثر بر جذب سرمایه‌گذاری کسب‌وکار گردشگری توسط آزمون فریدمن………………………………………………………………………………………………………………..۸۴

جدول ۷٫۴٫ آماره‌های آزمون رتبه‌ای فریدمن برای عوامل اصلی مؤثر بر جذب سرمایه‌گذاری کسب‌وکار گردشگری……………………………………………………………………………………………………………….. ۸۵

جدول ۸٫۴٫ آمار توصیفی پاسخ‌های سرمایه‌گذاران ‌در مورد اهمیت عوامل مربوط به زیرساخت بر جذب سرمایه‌گذاری کسب‌وکار گردشگری…………………………………………………………………………..۸۶

جدول ۹٫۴٫ نتایج اولویت بندی عوامل مربوط به زیرساخت بر جذب سرمایه‌گذاری کسب‌وکار گردشگری توسط آزمون فریدمن……………………………………………………………………………………………..۸۷


فرم در حال بارگذاری ...

« فایل های دانشگاهی- ۲-۵- پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی – 9دانلود پروژه و پایان نامه – قسمت 20 – 9 »
 
مداحی های محرم