وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل پایان نامه با فرمت word : مطالعه رابطه بین محافطه کاری حسابداری، بازده سرمایه ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

ج) معیار عدم تقارن زمانی، فاقد رابطه معنادار است.

رابطه محافظه ­کاری با سازوکارهای راهبری شرکتی

۲۰۰۷

احمد و دولمان

محافطه­کاری و عدم تقارن اطلاعاتی در میان استفاده­کنندگان و مدیریت شرکت و حتی بین خود گروه ­های استفاده کننده را تشدید می­ کند.

رابطه بین محافظه ­کاری و عدم تقارن اطلاعاتی بین استفاده کنندگان صورت­های مالی

۲۰۰۶

لافوند و واتز

کیفیت حسابداری بالاتر، کارآیی سرمایه­­گذاری را با کاهش عدم­تقارن اطلاعاتی بین مدیران و تأمین­کنندگان خارجی سرمایه، تقویت می­ کند. آنان هم­چنین بیان کردند که در کشورهایی که تأمین مالی عمدتاً از طریق معاملات در شرایط عادی (بازار سرمایه) انجام می­ شود، در مقایسه با آن­­هایی که تأمین مالی بیشتر از طریق اعتباردهندگان (مانند بانک­ های دولتی) انجام می­ شود، ارتباط بین کیفیت حسابداری و کارآیی سرمایه­­گذاری بیش­تر خواهد بود.

ارتباط بین کیفیت حسابداری و سرمایه گذاری

۲۰۰۶

بیدل و هیلاری

ارتباط منفی برای شرکت­­های با فرصت رشد کم­تر نسبت به شرکت­­های با فرصت بیش­تر به طور با اهمیتی قوی­تر است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

اهرم مالی و سرمایه­­گذاری شرکت

۲۰۰۵

واروج و همکاران

تغییرات سیاست سود تقسیمی هیچ تاثیر با اهمیتی بر عدم تقارن اطلاعاتی ندارد

رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و سود­های تقسمی پرداختند

۲۰۰۲

کنگ و کینگ

شرکت­های بزرگ از روش­های حسابداری محافظه ­کارانه­تری نسبت به سایر شرکت­ها استفاده می­ کنند. همچنین نتایج تحقیق آن­ها نشان داد که اگر تضاد منافع میان اعتبار­دهندگان و سهامداران در تقسیم سود وجود داشته باشد، در آن صورت مدیران شرکت­های وام­گیرنده، احتمالاً از رویه­های محافظه ­کارانه­تری استفاده می­ کنند.

۲۰۰۲

احمد و همکاران

در شرکت­­هایی که فرصت رشد ضعیفی دارند (نسبت کیو توبین در آن­ها کم­تر از یک است) بین اهرم مالی و سرمایه­­گذاری­­های آتی ارتباط منفی وجود دارد. استدلال آن­ها چنین بود: شرکت­­هایی با نسبت کیو توبین بالا (چشم انداز رشد بیش­تر) انتظار جریان­های نقد بالا با ثروت خالص بیش­تری دارند و این انتظارات، مشکلات مربوط به خطر اخلاقی و انتخاب معکوسی را که ذاتاً در تأمین اعتبار برای هر شرکتی در بازار سرمایه وجود دارد، کاهش می­دهد. برای شرکت­­های فوق، اهرم محدودیت کم­تری برای سرمایه­­گذاری ایجاد می­ کند، زیرا شرکت­­هایی با چشم­انداز رشد قوی به سهولت می­توانند تأمین مالی مجددی در بازار سرمایه انجام دهند. برایشرکت­هایی با نسبت کیو توبین پایین، اهرم محدودیتی برای سرمایه­­گذاری میحسوب می­ شود، زیرا این شرکت­ها با توجه به چشم انداز رشد ضعیفی که دارند، پی می­برند که مشکل است تأمین مالی مجددی داشته باشند. آن­ها هم چنین بیان کردند، با چنین استدلالی نمی­ توان ارتباط مثبت بین اهرم و ارزش شرکت در شرکت­­هایی با نسبت کیو توبین پایین را توضیح داد.

اهرم مالی، سرمایه­­گذاری و رشد شرکت

۱۹۶۶

لانگ و همکاران

شرکت­هایی که محافظه­­کاری شرطی بیش­تری اعمال می­ کنند احتمال کاهش سود آینده آنها کم­تر است. زیرا بیش­تر اخبار بد را در دوره جاری شناسایی نموده و در نتیجه احتمال انتشار ناگهانی اخبار بد در مورد آن­ها کم­تر است. هم چنین آن­ها به این نتیجه رسیدند که بین واکنش بازار به اخبار خوب و بد در مورد سود شرکت­های با محافظه ­کاری شرطی اعمال شده توسط آن­ها رابطه خطی معناداری وجود ندارد.

بررسی رابطه بین میزان محافظه­­کاری شرطی و اخبار منفی آینده در شرکت­­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

۱۳۹۱

خدامی پور و مالکی نیا

هر چه کیفیت اطلاعات حسابداری بالاتر شود؛ مسئلۀ سرمایه ­گذاری بیش از حدکم­تر به وجود می ­آید و این رابطه در شرکت­­هایی با
جریان­­های نقد آزاد بالا بیش تر رخ می­دهد و تأثیر کاهش سرمایه­­گذاری بیش از حد از طریق کیفیت اطلاعات حسابداری در این شرکت­­ها به مراتب بیش­­تر است.

کیفیت اطلاعات حسابداری، سرمایه­­گذاری بیش از حد و جریان نقد آزاد

۱۳۹۰


فرم در حال بارگذاری ...

« راهنمای نگارش مقاله با موضوع افزایش قابلیت اطمینان ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود منابع تحقیقاتی : دانلود مقالات و پایان نامه ها در مورد ارائه روشی جدید ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم