وبلاگ

توضیح وبلاگ من

نگاهی به پایان نامه های انجام شده درباره : پایان ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

و همچنین جهت سنجش کیفیت مدل از ضریب تعیین (R2) حاصل از این نرم افزار استفاده می گردد.
خلاصه فصل سوم
در این فصل ابتدا هدف تحقیق و سپس نوع تحقیق بر اساس هدف، ماهیت و روش بیان شد. پس از آن روش تحقیق و جامعه آماری تحقیق مشخص گردید و همچنین روش های گردآوری داده ها و اطلاعات و ابزارهای گردآوری اطلاعات مطرح شد. در ادامه در مورد اجزاء و ساختار پرسشنامه و روایی و پایایی آن بحث شد و در نهایت مدل تحلیلی پژوهش که مشتمل بر ساختار کلی پرسشنامه و تقسیم بندی گویه های مربوط به هر یک از ابعاد و شاخص ها بود ارائه گردید و روش های مورد استفاده برای تحلیل داده ها تشریح شد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها
اهداف فصل:
ارائه آمار توصیفی تحقیق
شناسایی شاخص های اصلی ابعاد مختلف مدل
بررسی فرضیه های اصلی و فرعی تحقیق
ارزیابی مدل کلی تحقیق
پیامبر خدا (صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم) فرمودند:
اکتُبُوا العِلمَ قبلَ ذَهابِ العُلَماءِ ، وإنّما ذَهابُ العِلمِ بِمَوتِ العُلَماءِ؛دانـش را، پـیش از درگـذشت دانشمندان، بنویسید ؛ زیرا با مرگ دانشمندان، دانش (آنان) نیز مى‏رود .
۱-۴ مقدمه
در فصول اول و دوم به بیان ادبیات موضوع، سؤالات و فرضیه های تحقیق و ارائه مدل اولیه پیشنهادی تحقیق پرداخته شد. در فصل سوم، روش های گردآوری و تحلیل و تفسیر داده ها ارائه گردید، در این فصل بر اساس روش های آماری مطرح شده در فصل سوم تحلیل و بررسی داده ها و فرضیات تحقیق صورت می پذیرد، بدین منظور در قسمت اول به بررسی و ارائه گزارش آمار توصیفی مربوط به پاسخ دهندگان پرداخته می شود و در نهایت با بهره گرفتن از روش هایی مانند رگرسیون و مدل سازی مسیری – ساختاری به بررسی و تحلیل فرضیات تحقیق و روابط بین متغییرها پرداخته خواهد شد.
۲-۴ تحلیل با بهره گرفتن از آمار توصیفی
در این بخش به بیان آمار توصیفی مربوط به متغییرهای جمعیت سناختی تحقیق پرداخته می شود، بدین منظور وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت، سمت شغلی، تحصیلات ارائه می گردد.
۱-۲-۴ درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت
همانگونه که شکل ۱-۴ نشان می دهد، پاسخ دهندگان پرسشنامه های این پژوهش، از لحاظ جنسیت ۲۵/۶۱ درصد آقا و ۷۵/۳۸ درصد خانم هستند.
شکل ۱-۴: فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت
۲-۲-۴ درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات
فراوانی پاسخ دهندگان از نظر تحصیلات شامل ۷۵/۴۳ درصد لیسانس، ۵/۴۲ درصد فوق لیسانس، ۵/۹ درصد فوق دیپلم، ۳ درصد دیپلم و ۲۵/۱ درصد دکتری می باشد.
شکل ۲-۴: فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات
۳-۲-۴ درصد فراوانی پاسخ دهندگان از نظر سمت شغلی
سمت شغلی پاسخ دهندگان مشتمل بر ۷/۵۹ درصد کارشناس، ۴۳/۱۷ درصد کارمند اداری، ۰۱/۱۷ درصد رئیس بخش های مختلف، ،۴۷/۲ درصد مدیر، ۹/۱ درصد معاون و ۴۹/۱ درصد حسابدار می باشد.
شکل ۳-۴: فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی
۴-۲-۴ درصد فراوانی پاسخ دهندگان از نظر سابقه کار
از نظر سابقه کار ۵/۵۴ درصد پاسخ دهندگان ۱۵-۱۰ سال سابقه، ۸/۲۰ درصد ۵-۱ سال، ۱۹/۱۳ درصد ۲۰-۱۵ سال، ۲/۱۰ درصد ۱۰-۵ سال و ۳۱/۱ درصد بیش از ۲۰ سال سابقه کار داشتند.
۳-۴ تحلیل با بهره گرفتن از آمار استنباطی
در این قسمت با بهره گرفتن از آزمون های آماری متناسب با داده های حاصل از پرسشنامه، به بررسی روابط میان متغییرها و ارزیابی فرضیه های تحقیق پرداخته می شود.
۴-۴ آزمون هم خوانی داده های مدیریت دانش و سبک رهبری با توزیع نرمال
درتحقیق حاضر برای آنکه بتوانیم از روش های آماری پارامتری برای تحلیل داده های بدست آمده مربوط به مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان مورد مطالعه استفاده نماییم، لازم است ابتدا هم خوانی این داده ها را با توزیع نرمال مورد بررسی قرار دهیم. برای این منظور بایستی از آزمون کولموگروف اسمیرنوف استفاده کرد. بدین منظور فرضیات آماری زیر ارائه گردیده اند :
الف – فرضیه آماری در مورد هم خوانی توزیع متغییر مدیریت دانش با توزیع نرمال :
فرضیه ۰ H : توزیع آماری مربوط به متغییر مدیریت دانش با توزیع نرمال هم خوانی دارد .
فرضیه ۱ H : توزیع آماری مربوط به متغییر مدیریت دانش با توزیع نرمال هم خوانی ندارد .
با توجه به اینکه عدد معناداری مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنوف در مورد توزیع آماری متغییر مدیریت دانش برابر ۲۸۱/۰ بدست آمده است و بزرگتر از ۰۵/۰ است، بنابراین فرضیه ۰ Hدر سطح معناداری ۹۵ درصد رد نمی شود .
۱- الف : فرضیه های آماری در خصوص هم خوانی توزیع متغییر تعیین اهداف دانشی با توزیع نرمال :
فرضیه ۰ H : توزیع آماری مربوط به متغییر تعیین اهداف دانشی با توزیع نرمال هم خوانی دارد.
فرضیه ۱ H : توزیع آماری مربوط به متغییر تعیین اهداف دانشی با توزیع نرمال هم خوانی ندارد.
از آنجا که عدد معناداری مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنوف در مورد توزیع آماری متغییر تعیین اهداف دانشی برابر ۰۵۶/۰ بدست آمده است و بزرگتر از ۰۵/۰ است، لذا می توان هم خوانی توزیع آماری متغییر تعیین اهداف دانشی با توزیع نرمال را در سطح اطمینان ۹۵/۰ پذیرفت.
۲-الف : فرضیه های آماری در خصوص هم خوانی توزیع متغییرتوسعه و تسهیم دانش با توزیع نرمال :
فرضیه ۰ H : توزیع آماری مربوط به متغییر توسعه و تسهیم دانش با توزیع نرمال هم خوانی دارد.
فرضیه ۱ H : توزیع آماری مربوط به متغییر توسعه و تسهیم دانش با توزیع نرمال هم خوانی ندارد.
عدد معناداری مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنوف در مورد توزیع آماری متغییر توسعه و تسهیم دانش برابر ۴۰۲/۰ بدست آمده است و بزرگتر از ۰۵/۰ است، پس می توان هم خوانی توزیع آماری متغییر توسعه و تسهیم دانش با توزیع نرمال را در سطح اطمینان ۹۵/۰ پذیرفت.
۳-الف : فرضیه های آماری در خصوص هم خوانی توزیع متغییر شناسایی و کسب دانش با توزیع نرمال :
فرضیه ۰ H : توزیع آماری مربوط به متغییر شناسایی و کسب دانش با توزیع نرمال هم خوانی دارد.
فرضیه ۱ H : توزیع آماری مربوط به متغییر شناسایی و کسب دانش با توزیع نرمال هم خوانی ندارد.
عدد معناداری مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنوف در مورد توزیع آماری متغییر شناسایی و کسب دانش برابر ۰۷۸/۰ بدست آمده است و بزرگتر از ۰۵/۰ است، لذا می توان هم خوانی توزیع آماری شناسایی و کسب دانش با توزیع نرمال را در سطح اطمینان ۹۵/۰ پذیرفت و فرض ۰ Hرد نمی شود.
۴-الف : فرضیه های آماری در خصوص هم خوانی توزیع متغییر نگهداری و استفاده از دانش با توزیع نرمال :
فرضیه ۰ H : توزیع آماری مربوط به متغییر نگهداری و استفاده از دانش با توزیع نرمال هم خوانی دارد.
فرضیه ۱ H : توزیع آماری مربوط به متغییر نگهداری و استفاده از دانش با توزیع نرمال هم خوانی ندارد.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود مطالب پژوهشی با موضوع تعیین مشخصات دینامیکی پی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود پروژه های پژوهشی درباره بررسی فقهی و حقوقی تعامل علم … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم