وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع پایان نامه درباره بررسی رابطه میان خلاقیت ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

انگیزه شغلی کارکنان
خلاقیت مدیران از حیث بعد “ابتکار”

سطح معناداری (sig)
ضریب همبستگی ®
تعداد

۰۰۰/۰
۵۶۳/۰
۱۵۱

۴-۳-۵-­ بررسی رابطه­ بین خلاقیت مدیران آموزش و پرورش از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران” و انگیزه شغلی کارکنان

در خصوص این فرض پژوهش که بین خلاقیت مدیران آموزش و پرورش از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران” و انگیزه شغلی کارکنان رابطه معناداری دارد، از آزمون پیرسون استفاده شده است. نتایج جدول شماره (۴-۱۴) حاکی از این است که، بین خلاقیت مدیران آموزش و پرورش از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران” و انگیزه شغلی کارکنان با میزان (۰۰۰/۰=sig) و ۹۹ درصد اطمینان رابطه­ معناداری وجود دارد و فرض یک پژوهش تأیید می­ شود. شدت رابطه بین این دو متغیر (۴۵۳/۰r=) می­باشد که شدت همبستگی نسبتا قوی این دو متغیر را نشان می دهد. بنابراین بین خلاقیت مدیران آموزش و پرورش از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران” و انگیزه شغلی کارکنان رابطه­ معنادار و مستقیمی وجود دارد، بدین معنا که با بالا رفتن خلاقیت مدیران آموزش و پرورش از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران” انگیزه شغلی کارکنان هم افزایش پیدا می­ کند و بالعکس.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۱۲ ضریب همبستگی بین خلاقیت مدیران از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران”
و انگیزه شغلی کارکنان

انگیزه شغلی کارکنان
خلاقیت مدیران از حیث بعد “بسط جزئیات مدیران”

سطح معناداری (sig)
ضریب همبستگی ®
تعداد

۰۰۰/۰
۴۵۳/۰
۱۵۱

۴-۴ جمع بندی:
در این فصل به تجزیه و تحلیل داده های تحقیق پرداخته شد و در ابتدا به تجزیه و تحلیل آمار توصیفی با بیان ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه از لحاظ جنسیت، سن، تاهل، تحصیلات، سابقه فعالیت و پست سازمانی پرداخته شد. از مجموع ۱۵۱ نفری که بعنوان نمونه در این بررسی انتخاب شده‌اند، ۹۸/۵۲ درصد پاسخگویان مرد و۰۱/۴۷ درصد زن می‌باشند. نتایج این بررسی نشان می‌دهد، ۶۵/۵۱ درصد پاسخگویان متأهل، ۴۸/۳۴ درصد مجرد هستند. بالاترین گروه سنی پاسخگویان با ۳۹/۴۰ درصد در گروه سنی ۳۶-۴۰ ساله و کمترین ایشان با ۲۴/۱۲ درصد مربوط به گروه سنی بیشتر از ۴۰ سال هستند. ۲۴/۱۳درصد پاسخگویان داری تحصیلات فوق لیسانس، ۶۶/۴۹ درصد لیسانس و ۰۸/۳۸ درصد فوق دیپلم بوده اند که نتیجه آماری توصیفی این پژوهش می باشد.
در آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق بر اساس الگوریتم داده ها بر اساس روش آزمون همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل انجام گرفت. نتایج حاصل از آزمون نشان می دهد بین خلاقیت (بسط، سیالی، ابتکار، انعطاف) مدیران آموزش و پرورش با انگیزه شغلی کارکنان با ۹۹ درصد اطمینان رابطه­ معناداری وجود دارد از این‌ رو بین خلاقیت مدیران آموزش و پرورش و انگیزه شغلی کارکنان رابطه­ معنادار و مستقیمی وجود دارد، بدین معنا که با بالا رفتن خلاقیت مدیران آموزش و پرورش، انگیزه شغلی کارکنان هم افزایش پیدا می­ کند و بالعکس. بنابراین فرض H0 رد می شود فرض H1 پذیرفته می شود.

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱ مقدمه
درفرایند هرتحقیق نتایج تحقیق اهمیت بسزایی دارد؛ چرا که نتیجه گیری های پژوهش می تواند مبنایی برای رفع مشکلات موجود یابهبود وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب باشد. بنابراین، دراین فصل به بحث وبررسی پیرامون نتایج تحقیق و ارائه پیشنهاد در راستای نتایج به دست آمده پرداخته می شود.
۵-۲- نتایج تحقیق


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع کارشناسی ارشد در مورد : بررسی تاثیر موانع بهبود کارایی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود منابع تحقیقاتی : دانلود مطالب پایان نامه ها با موضوع اختیارات واقعی و ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم