وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود مقالات و پایان نامه ها درباره بررسی تولید پانل … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین

 
تاریخ: 15-04-01
نویسنده: نویسنده محمدی

تمبورج[۹۳] و سان[۹۴] (۲۰۰۱)
انتقال صوت و ارتعاش را در ساختارهای ساندویچی با مصالح مرکزی چوب بالزا و فوم بررسی کردند. نتایج این آزمایش کاهش معناداری را در مصالح آنیزوتروپیک (چوب بالزا) در مقایسه با مصالح ایزوتروپیک (فوم) نشان داد که موجب افزایش خواص عایقی می‌شود.
مونتانا[۹۵] و بزمنو [۹۶] (۲۰۰۰)
فن آوری ساخت پانل های ساندویچی را برای استفاده از انرژی باد در توربین های بادی بکار بردند. این ساختار سبک(رویه الیاف شیشه، پلی استر و مرکزچوب بالزا) در تیغه های توربین امکان کارآیی آنها را در توربین ها افزایش داد. به صورتیکه باد، قدرت الکتریسیته را با هزینه کمتری افزایش می دهد. این ساختارها همچنین استحکام تیغه های توربین را با وزن کمتری تامین کردند.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

پانیرسلوام[۹۷] و همکاران (۲۰۰۹)
امتیازات استفاده از پلیمرهای تقویت شده فایبر گلاس (GFRP) را وزن کم، نسبت بالای مقاومت به وزن، دوام، آسانی نصب، و هزینه کم آنها بیان کردند و عنوان کردند این مصالح چندسازه به طور موفقیت آمیزی در سازه های ساختمانی جدید و در نوسازی ساختارهای موجود استفاده شده اند. مقاوم سازی ساختارها با بهره گرفتن از پلیمرهای تقویت شده الیاف شیشه، طول عمر این ساختارها را افزایش می‌دهد.
چودهاری[۹۸] و همکاران (۲۰۰۷)
با توجه به اطلاعات محدود در مورد خواص مکانیکی و دمای چندسازه ها در درجه حرارت های بالا، خواص دمایی چندسازه های تقویت شده اپوکسی- الیاف شیشه را ارزیابی کردند. در دمای انتقال شیشه ای رزین (۶۰ تا۱۲۰درجه سانتیگراد) مقاومت اتصال چندسازه و در نتیجه خواص مکانیکی چندسازه کاهش می‌یابد و در دمای بالای بین۳۰۰ تا ۵۰۰ درجه سانتی گراد، رزین تجزیه می‌شود و یا می‌سوزد و در نتیجه آن، مقاومت ساختاری چندسازه تا حد بسیاری پایین می‌آید.
موریتز[۹۹] و متیز[۱۰۰] (۲۰۰۰)
تغییرات خواص چندسازه های پلیمری الیاف شیشه-پلی استر را بعد از در معرض گرما قرار گرفتن ارزیابی کردند. نمونه ها در معرض گرمایKW/ m2 ۲۵۰۰ برای ۳۲۵ ثانیه یا گرمای کمترKN/m2 ۵۰ با افزایش زمانی ۱۸۰۰ ثانیه قرار گرفتند. بار شکست این چندسازه ها با افزایش گرما یا زمان کاهش یافت که به کاهش خواص دمایی ماده زمینه رزین نسبت داده شد.
میرز[۱۰۱] و همکاران (۲۰۰۶)
عنوان کردند اگرچه مصالح چندسازه کم هزینه الیاف شیشه به عنوان مصالح مقاوم به خورندگی مطرح می شوند، اما هنگامی که در اثر فشار محیطی دچار ترک شوند، در صورتیکه هم زمان در معرض فشار های مکانیکی و محیط شیمیایی خورنده قرار گیرند، این ترک ها منجر به رهایی مواد مضر در محیط می‌شود.
کانوار[۱۰۲] (۱۹۹۱)
گونه پالونیا فورتونی[۱۰۳] را مورد بررسی قرار داده است. این گونه یکی از گونه های سریع الرشدی است که می تواند با یک رنج وسیعی از رطوبت و درجه حرارت سازگاری پیدا کند. چوب پالونیا چوبی محکم است و به عنوان چوبی سبک با خواص فیزیکی و مکانیکی قابل قبول مورد توجه است. این چوب مقاومت بالایی نسبت به وزنش دارد که به دلیل محتوای بالای لیگینین (% ۷۷/۲۹) آن به نسبت دانسیته پایینش است. این چوب به سختی در معرض شکاف و ترک قرار می‌گیرد و نیز می‌تواند بدون تاب برداشتن خشک شود.
چوب پالونیا می ‌تواند به عنوان جایگزینی برای چوب بالزا استفاده شود. این چوب در چین به طور وسیعی درساختمان سازی، هواپیماهای‌مدل، صنایع مبلمان و تخته چندلا مورد استفاده قرار می گیرد.
گنکالوز[۱۰۴] (۲۰۰۷)
عنوان کردند خواص خوب پالونیا مانند پایداری ابعادی و نقطه احتراق بالا آن را در بازار‌های جهانی محبوب ساخته است. پالونیا گونه ای سریع الرشد است که با حدود ۲۰ گونه در چین و آسیای جنوب شرقی می‌روید. این گونه تحت شرایط خوب می‌تواند به ارتفاع حدود ۱۵ تا ۲۰ متر برسد و تولید سالانه آن ۱۵۰ تن بر هکتار است.
دانگ[۱۰۵] و همکاران (۱۹۹۱)
بر روی خصوصیات فیزیکی و مکانیکی چوب پالونیا تحقیق نموده‌اند و اظهار کرده اند جرم مخصوص گونه پالونیا بینgr/cm3 ۲۵۷/۰ تا ۳۲۸/۰ متغیر بوده است. سطح چوب پالونیا بدون جلا، صاف و نرم است، که بدین لحاظ برای صنایع مبلمان مناسب به نظر می‌رسد. الوارهای پالونیا نه تنها در ساخت مبلمان و قطعات ساختمان مصرف دارد، بلکه در صنایع تخته لایه، خرده چوب و تخته فیبر و فرآورده های لایه ای مورد مصرف قرار دارد.
السن[۱۰۶] و همکاران(۱۹۸۹)
بر روی کیفیت چوب خشک کنی پالونیا در هوای آزاد تحقیق نموده اند. آنها چوب آلات بریده شده از تنه ۱۰ تا ۱۴ ساله پالونیا
تومنتو[۱۰۷] را که در جنوب کنتاکی روییده اند مورد بررسی قرار داده اند. در این تحقیق چنین عنوان گردیده است که پالونیا دارای ثبات ابعادی ‌خوبی با همکشیدگی حجمی (از حالت تر به حالت کاملا خشک) معادل % ۵۹/۰است که این میزان کمتر از هر گونه بومی و تجاری پهن برگ دیگر است. کمانی شدن، فنجانی شدن و انحنا یافتن این چوب در مقایسه با دیگر گونه های سریع الرشدی که سریع خشک می‌شوند کمتر بود.
فصل سوم:
مواد و روش ها
فصل سوم
مواد و روش ها
۳-۱ عوامل مورد بررسی
عوامل متغیر:
عوامل متغیر این تحقیق شامل نوع رزین، نوع الیاف شیشه، ضخامت بلوک های چوبی لایه میانی می‌باشد. سطوح هر یک از عوامل فوق به شرح جدول ۳-۱ می‌باشد.
عوامل ثابت:
سایر عوامل ساخت از جمله تعداد لایه های الیاف شیشه در هر رویه، دما و فشار ساخت و… جزء عوامل ثابت در نظر گرفته شد.
جدول ۳-۱ سطوح عوامل متغیر مورد مطالعه

عوامل متغیر
علامت اختصاری
تعداد سطوح
نامگذاری
ضخامت لایه مرکزی

A

۲

A1 ۱۹میلی متر
A2 ۹میلی متر

رزین

B

۲

B1 پلی استر


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه کارشناسی ارشد : ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی در مورد توسعه ی تکنیک های وب ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشیندانلود مطالب پژوهشی با موضوع تعیین مشخصات دینامیکی پی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین »
 
مداحی های محرم